TOM875J, London Gatwick - Venice Tessera

(1/2) > >>

Pe7e:
Moro!

Vedin tuossa ekan lennon tolla CS:n 757:llä... nätti se on ja pelittääkin ihan hyvin tsydeemien osalta, tosin autopilotti sekos loppumatkasta jotenkin niin että kun se oli päällä niin kone vaan lähtee kääntämään jompaankumpaan suuntaan niin että se on katollaan... mutta pitää katella kun ehtii lentämään vähän enemmän..  SIDejä ja STARejakaan ei ollut, en tiedä miksi tai mistä saa (kait ne jostain?). Pitää katella.

Tässä nyt kumminkin pari kuvaa ko. vehkeestä

Overhead... virtoja päälle..
[ attachment removed ]

VC työnnön ja käynnistyksen jälkeen... se on nätti...
[ attachment removed ]

Rullaillaan rwy 8R
[ attachment removed ]

...
[ attachment removed ]

gear up
[ attachment removed ]

...
[ attachment removed ]

lisää VC:tä...
[ attachment removed ]

...
[ attachment removed ]

ja sitten ollaan perillä.. 
[ attachment removed ]

ja rullaillaan portille..
[ attachment removed ]

...
[ attachment removed ]

Kyllä se ihan hyvä lentää on, kunhan sais vielä jostain ne terminal prösiitsörit (otto nieminen tm) Katellaan miten käy kun lähdetään paluulentoa jossain vaiheessa sorvailemaan... LDSää odotellessa.. 

OttoPOI:
Quote from: Petri Koivisto on 31.07.08, 14:13

...
Kyllä se ihan hyvä lentää on, kunhan sais vielä jostain ne terminal prösiitsörit (otto nieminen tm) ...

Hä  Olenko minä joku terminal prösitsööri -mies nykyään  http://www.navdata.at/php/sidstar/dl_list.php löytyykö tuolta?

Nättihän se on, mutta olen kuullut että köyhähkö järjestelmäpuolella? Onko näin, Cpt. Koivisto? 

Pe7e:
Quote from: Otto Nieminen on 31.07.08, 14:28

Hä  Olenko minä joku terminal prösitsööri -mies nykyään  http://www.navdata.at/php/sidstar/dl_list.php löytyykö tuolta?

Nättihän se on, mutta olen kuullut että köyhähkö järjestelmäpuolella? Onko näin, Cpt. Koivisto? 

Ei mutta kun tuppaat puhumaan ingliisshiä vähän niinku tolleen niissä sun triideissä  Ei löytynyt tuolta.. Ja kyllä tuo ihan ookoolta vaikutti järjestelmien osalta.. täytyy vetästä se paluulento ja kattoa miten pelittää.. äsken tosiaan killitti loppumatkasta se "ootpailot" niin että joutui käsin vetämään perille asti

EDIT: Tuolla CS:n sivulla lukee kuitenkin tuosta näin:

Free Bonus Features:
• ACE - Aircraft Configuration Editor (€5.99 value)
• Authentic Sound Set - PW and RR engines (€6.99 value)
• Collins WXR-2100 Weather Radar (€12.90 value)
• Aeronautical Data including Terminal Procedures
• Crew voice messages
• Repaint Kit
• 100+ Free Liveries

Missähän lienee.. 

OttoPOI:
Sieltä kun menet SIDSTARS ja download, valitset PSS Boeing, Airbus...? Ja se on "oodopailod" 

EDIT_ Jaa... Ei aikaiset aamulennot sovi meikäläiselle 

Pe7e:
Quote from: Otto Nieminen on 31.07.08, 15:53

Sieltä kun menet SIDSTARS ja download, valitset PSS Boeing, Airbus...? Ja se on "oodopailod" 

Muuten hyvä mutta kun tuo on CS, ei PSS

EDIT: oikeastaan, tuossa ei kyllä toimi AP pätkän vertaa... Kävin äsken heittämässä laskukierroksen tuolla Venetsiassa, mutta ei kyllä toimi yhtään, tai sitten en vaan osaa. Kumma että LDS tottelee mutta tuo ei.. 

Navigation

Up one level

Next page