Finncomm Airlines ERJ-145 HEL-RVN
Cyclone:
Tällainen fiktionaalinen reitti tuli tempaistua. Voi olla paljon virheitä operoinnissa, koksa tämä on mulle vähän vähemmän tuttu kone.
Prepareissön.
[ attachment removed ]
Tikkana platalla valmiina lähtöön.
[ attachment removed ]
Bambukepit kansoittaneet kotimaan terminaalia.
[ attachment removed ]
Aamuruuhkaa.
[ attachment removed ]
Kiihdyttelyä. Meinaa olla vähän vaikea pitää suorassa tätä emppua.
[ attachment removed ]
Gear up! Tuossa kohdassa muuten oikeasti tuntuu, että tulee laskuteline lattiasta läpi.
[ attachment removed ]
Kaartelua jossain Hyvinkään kulmilla.
[ attachment removed ]
Hakeudutaan reitille.
[ attachment removed ]
Sikaosastosta otettua.
[ attachment removed ]
Cruisingit.
[ attachment removed ]
Blue1 tuli vastaan. Vissiinkin Oulusta tulossa.
[ attachment removed ]
Oulua.
[ attachment removed ]
Laskettelu aloitettu OUK:in kohdalta.
[ attachment removed ]
Kohta tullaan pilvien läpi.
[ attachment removed ]
Kymppitonni.
[ attachment removed ]
Lähellä ollaan.
[ attachment removed ]
Viimeiset kurvailut.
[ attachment removed ]
Pelkkää korpea pohjoisessa päin.
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
Almost there...
[ attachment removed ]
Ja kosketus.
[ attachment removed ]
Reverssejä ja pientä edittiä.
[ attachment removed ]
Ei muutakuin rullailua parkkiin.
[ attachment removed ]
APU laulamaan tässä vaiheessa.
[ attachment removed ]
Kapteeni Stschukin miehistöineen toivottaa hyviä Hillanpoimintakelejä.
[ attachment removed ]
Vielä vilaus kabiiniin ennen lähtöä.
[ attachment removed ]
Sellainen setti. Toi ERJ-145 on erittäin miellyttävä kone noin niinkuin oikeastikin, näin kyytiläisen näkökulmasta. Sellainen viitisen kertaa sillä tullut matkustettua Stuttgartiin ja takaisin Finncommin siivin. Aina ollut mukava palvelu koneessa.
juhis:
Hyvälaatuiset kuvat taas Henriltä! Sais Finncommi alkaa lentämään IRL:ki EFRO:lle..
puijo:
Henrillä on näköjää kanssa samallalailla defu taloja ja rakennuksia EFRO:n laitamilla kuten minullakin. Siis lähinnä paikoissa joihin ei oikeasti kuulu. Sinällänsä ei tuo tahtia haittaa
vaikka itselläni jokseenkin ne häiritsevästi on esim. EFKU ja EFJY maisemissa. Kuitenkin todella hieno kuvasetti Henriltä.
Cyclone:
Quote from: Niklas Kivinen on 05.08.08, 21:05
Henrillä on näköjää kanssa samallalailla defu taloja ja rakennuksia EFRO:n laitamilla kuten minullakin. Siis lähinnä paikoissa joihin ei oikeasti kuulu. Sinällänsä ei tuo tahtia haittaa
vaikka itselläni jokseenkin ne häiritsevästi on esim. EFKU ja EFJY maisemissa. Kuitenkin todella hieno kuvasetti Henriltä.
Juu.. Niitä taloja on oikeastaan vähän jokapuolella liikaa. EFHK:nkin ympärillä riesaksi asti. Luulen, että ne liittyy tuohon Ground Enviroment ohjelmaan jotenkin. Onkos sulla sitä?
mtanttar:
Hyvät kuvat. Olen itsekin meinannut laittaa jonkun kuvasarjan ko. koneesta kun sitä harvemmin näkee tällä. Pari pikku "operointivirhettä" olin löytävinäni mutta väliäkös sillä? Olen itse myös tykännyt lentää tuolla koneella, harmi vaan että kotimaassa se lentää tasan yhtä reittiä, kun verkossa lentäisi mielellään oikeita olemassaolevia lentoja.
Navigation