Kände någon till Flightsimlabs?

(1/1)

kitte:
Jag var i PMDG's forum och började fundera över varför Lefteris Kalamaras, huvudprogrammeraren, varit tyst så länge. Så jag noterade att han startat Flightsimlabs vilket ju är en trevlig överraskning med tanke på hans dokumenterade kunskap från PMDG. Jag var bara så överraskad över det hela då jag inte hade hört någonting om det hela.

De har en Concorde på gång med multicrew-stöd och allt vad det nu var. Ser bra ut och det är uppenbarligen baserat på jobbet från SSTSIM då dess utvecklare är med i Flightsimlabs teamet. Bilden av instrumentpanelen de visar ser ju onekligen trevlig ut - ser den likadan ut i existerande SSTSIM concorde?

Puffen:
Nix,

Tack för infon Krister. Jag antar att det är du som har postat frågan på PMDGs supportforum om Lefteris har slutat på PMDG. En sak som tyder på han har slutat på PMDG är att Lefteris inte finns med på PMDGs member-lista http://www.precisionmanuals.com/comp/pages/members.html

(om någon är nyfiken på Flightsimlabs så hittar du siten här http://www.flightsimlabs.com/ )

Ulf B

kitte:
Tjänare Ulf!

Jo, jag noterade att han var borta ur listan och det var då som jag först började funderade. Han och RR har ju hängt ihop som ler och långhalm under många år så jag blev faktiskt fundersam. Nåväl, PMDG står säkert på trygga ben även utan Lefteris och om det innebär att en ny utvecklare med högkvalitativ personal börjar leverera produtker till vår lilla marknad, så vinner vi användare på det.

Puffen:
Hej igen Krister,

Robert Randazzo har svarat på din fråga på PMDGs forum:
Yes- Panic would definitely be an overreaction. Lefteris is just one member of a very talented team. :-p

He has been quite open with the PMDG team that his goal is to run a business. He is wrapping up his role here with the MD-11 releases and we wish him well with his new venture.

Robert S. Randazzo

Låter betryggande att Lefteris jobbar kvar för PMDG tills MD-11:an är klar.

Ulf B

thomashjelm:

Jag tror det kan vara bra för PMDG att ha lite personalomsättning. De har ju genom åren varit ganska duktiga på att skylla på "FS limiatation" genom åren, spoilern på NG:n som det lysande exemplet, aldrig har jag stört mig på att något så enkelt kunde vara så svårt för dem att få att fungera.

/T

Navigation

Up one level