Maddog 2006 ....
(1/1)
FMS:
Undrar är Leonardo SH MD80 värd att köpa ?
Ja, jag hörde att den nu tydligen ska ha VC, eller ?
Om man jämför den med LDS767 hur komplex är den, FPS, finns det några större fel på den osv..
Går den överhuvudtaget under VSTA på fs9.
Hälsignar
Carl
nickricci:
Hej Carl!
Ja, den är värd att köpa, absolut!
Den har även en slut beta i virtual cockpit, men kan tyvärr inte säga om den är bra eller ej för jag flyger bara i 2d.
Den är komplex, MD80 är en komplex maskin. Jag anser det är det bästa flightsim addonet som någonsin har tillverkats.
Flög innan LDS767 men anser att denna är mer eller lika komplex som den.
Det enda felet jag känner till är att det kan "ibland" vara rätt krångligt, eller rent av omöjligt att få till så att SID och STAR fungerar som de skall. För mig spelar det mindre roll, för jag flyger inte descent med FMS så mycket.
Bör tillägga att MD82 som de simulerar är baserad på Italienska lågprisföretaget Meridiana. Skiljer sig en del ifrån typ SAS, som har Autobrake och IRS, men egentligen spelar det inte så stor roll.
Vet ej om den fungerar under Vista på FS9.
Observera att de skall släppa Maddog 2008, vet ej när dock.
//Nicklas
FMS:
Quote from: Nicklas Akesson on 09.08.08, 16:21
Hej Carl!
Ja, den är värd att köpa, absolut!
Den har även en slut beta i virtual cockpit, men kan tyvärr inte säga om den är bra eller ej för jag flyger bara i 2d.
Den är komplex, MD80 är en komplex maskin. Jag anser det är det bästa flightsim addonet som någonsin har tillverkats.
Flög innan LDS767 men anser att denna är mer eller lika komplex som den.
Det enda felet jag känner till är att det kan "ibland" vara rätt krångligt, eller rent av omöjligt att få till så att SID och STAR fungerar som de skall. För mig spelar det mindre roll, för jag flyger inte descent med FMS så mycket.
Bör tillägga att MD82 som de simulerar är baserad på Italienska lågprisföretaget Meridiana. Skiljer sig en del ifrån typ SAS, som har Autobrake och IRS, men egentligen spelar det inte så stor roll.
Vet ej om den fungerar under Vista på FS9.
Observera att de skall släppa Maddog 2008, vet ej när dock.
//Nicklas
Ok tack, ja jag väntar just nu på aktivering …
\
Carl
Navigation