Maddog 2008?
(1/1)
nickricci:
Hej!
Maddog 2008 skall tydligen bli verklighet. Är det någon som har mer information om detta, exempelvis kommer den att fungera i FS2004?
Casimir:
Det kommer den att göra, Kan referera till www.flythemaddog.com för mera information.
kitte:
Kan någon vänlig själ reda ut begreppen för mig! Jag köpte Maddog när den gavs ut av Lago och jag har version 1.51E. Är Maddog 2006 en helt ny simulering eller är det bara Lagos Maddog som lanserats under nytt namn (vilket jag inte tror)? Eftersom jag mycket sällan flyger plan utan VC och Lagos version hade en hel del besynnerligheter för sig innan den patchades, så har jag egentligen aldrig använt kärran. VC uppdateringen som släpps kan väl inte appliceras på min version?
Jag antar att det kloka är att vänta tills Maddog 2008 kommer?
/Kitte
Casimir:
Ja, Maddog 2006 är nytt och ingen fortsättning på V1.51E. Nya VC-betan fungerar till Maddog 2006 bara, och ja, jag antar att det kloka är att vänta, men är du flygsugen så är ju MD06 ett bra alternati då det är den bästa simuleringen av en MD80 just nu, men man vet ju aldrig när MD08 kan komma...
kitte:
Tack Niklas för att du redde ut det för mig!
Då ska jag nog vänta - jag har så många plan i hangaren som jag ännu inte utforskat tillräckligt - inte minst DA's Fokker 70/100 och t om PMDG 747 fast jag har flugit den så länge. Dessutom står väl PMDG's MD-11 för dörren alldeles snart (nu verkar det faktiskt hända...) så man har att göra fram tills att Maddog 2008 släpps.
Navigation