Haaste lennonjohtajille!

(1/1)

jukkapalander:
Haastan kaikki kynnelle kykenevät lennonjohtajat kilpailuun!

Laskekaa seuraavan kuukauden aikana johtamanne LJ-tuntinne ja katsotaan kuka on voittaja eli eniten tiimaa kerännyt! 

Idea tähän kilpailuun tuli lisätäksemme aktiivista lennonjohto-toimintaa ympäri viikkoa ajankohdasta riippumatta. Mitä enemmän yhtäaikaista johtoa, sitä enemmän se tuo liikennettä. Itse varusmiehenä johdan viikonloppuvapailla parhaimmillaan 10 tuntia, joten ei lienee kenelläkään varmaan vara tulla sanomaan etteikö olisi aikaa!?  Itselläni riittää hyvin aikaa kaikkeen muuhunkin kun järjestää ja organisoi asiat oikein. Koneella ollessa IVAC vie vähän vaivaa päällä ollessaan taustalla...  Jos ei aikaa tunnu riittävän, niin edes onlineday:nä ollessa LJ:nä liikennettä tulee varmasti.

Siinä kaikille makkaraa purtavaksi! Kilpailu alkakoon huomisesta päivästä lähtien!

Maakke:
Moro!

Mun miekestä olis parempi jos se alkaisi kuun alusta jotta olisi enemmän aikaa siihen että kaikki saavat asiasta tiedon.. Ja oilisi helpompi alkaa laskemaan. Tässä oli mun mielipiteeni.

nordic:
n.21H. Harmi, kun ei skabaa pidetty kesälomalla, ois ollu mun tuntimäärä jtn 60H luokkaa 

Navigation

Up one level