Onkos keltään varastettu mitään koskaan?
Arto:
Itselle kävi eilen tälleen, olin lähdössä töistä huomasin että saabistani puuttuu etupuskurista rekisterikilpi,kiersin auton ympäri ja totesin...taisi olla isompi kuoppa kun on takakilpikin häipynyt,
eikun luuri käteen ja soitto poliisille poliisi laittoi etsintäkuulutuksen rekisterikilvistä ja sovein että käyn aamusti tekemässä rikosilmoituksen,
No kävin poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen ja sain ohjeen mennä katsastuskonttorille hakemaan uusi rekisteriote ja uudet "eri kilvet" no tein työtä käskettyä maksoin 26€ uusista kilvistä ja rekisteröinnistä.
Pääsin kotiin ja aloin asentamaan kilpiä kun naapuri soittaa"etkai vielä ole hommannut uusia kilpiä?" jooo???asentelen just??
"No voi että, yöllä oli joku vanha mazda ajanut hänen tyttären uuden volvonkylkeen ja siinä mazdassa on mun saabin kilvet".
Hetken hiljaisuus...sovein että soitellaan myöhemmin suljetaan puhelimet, ja samassa soi puhelin "poliisista olenko tämä ja tämä" jep, "pari 20v hörhöä ajoi eilen kolarin"....tiedän jo...."no voit noutaa kilvet asemalta" ette sitten sillon voinut sanoa kun kävin tekees rikosilmoitusta, nyt haaskasin tukun rahaa ja aikaa tässä hommassa, ja teillä oli kokoajan kilvet tiskintakanana...grrrrrr, voitte heittää ne roskiin.
juksii:
Se perinteinen automankka on pöllitty ja samalla 1,50 parkkikolikoita jotka olivat auton tuhkakupissa.
Ja keskellä Vaasan vilkkainta parkkipaikkaa keskellä päivää...
Takapenkillä ollut lennokkiradio ja lennokki ei kelvannut varkaille vaikka olisi ollut paljon arvokkaampi.
Pe7e:
Kauan sitten vietiin tikkurilan kirjaston edestä polkupyörästä satula (olin kirjastossa ehkä 10min), ja sitten tuosta parkkipaikalta hävis vanhasta autosta renkaista venttiilin korkit Kaikkea ne idiootit pölliikin.. Sitten talon pyöräkellarista hävis mutsin pyörästä myös satula, laitettiin ilmotustaululle lappu että varas, satula takas kiitos. -> tuli satula takas, seuraavana tuli 2 uutta satulaa.. Mitä lie hulluja... sitten kellarikoppiin murtauduttu pari kertaa ja viety jotain ties mitä wanhoja vaatteita mitkä muutenkin roskiin menossa Hulluja riittää.
Juhowee:
Pyörästäni on pöllitty lukko
pilot0706:
Pyörä, skeittilauta, potkulauta ja uusimpana pöllittiin pyörästä penkki
Navigation