VATSIM: En voi kirjautua ASRC:hen observerinä

(1/3) > >>

Kerosiini:
Terve.

Olen lukenut vacc.fi:stä näitä tutoriaaleja, ja nyt aioin ruveta opettelemaan tuota puhumista atc:lle. (siis kuuntelemalla) Tein kaikki Vacc.fi observer's guiden mukaan, mutta kun koitan kirjautua sisään, tulee alakulmaan hetkeksi: Your CID or password is incorrect. Sitte vähän ajan päästä tulee ikkuna Disconnected: You have been disconnected from server. Olen koittanut muitakin servereitä, kuin sitä mitä ohjeissa sanottiin eli UK-1. Silti sama homma tulee. Olen kirjoittanut vatsim ID:ni ja salasanani oikein. Mikä vikana?

Terveisin, Kim.

Henksu:
Voi olla ettei noin kivikautisella ohjelmalla kuin ASRC enää pääse verkkoon edes (tästä en ole varma). Lataa suosista Euroscope tai VRC ja sitten uusi yritys. Ja varmista toki vielä että laitat kenttiin VATSIM tunnuksesi, ei VACC-Finland -tunnuksia.

ToniT:
Hyvin toimii ASRC

Kerosiini:
Juu, kyllä laitoin Vatsim ID:n. Onko niitä muka erikseen vacc.fi ja vatsim ID:t? Jos näin on, pitää tarkistaa uusiksi.

Edit: Juu, katsoin vacc.fi my info:sta, että oli oikea id. Tiedä mikä mättää.

Henksu:
Quote from: Kim Eriksson on 13.08.08, 18:03

Juu, kyllä laitoin Vatsim ID:n. Onko niitä muka erikseen vacc.fi ja vatsim ID:t? Jos näin on, pitää tarkistaa uusiksi.

Toki ovat eri.

www.vatsim.net

sieltä saat password reminderin tilattua sähköpostiisi (jonka olet vatsimiin rekisteröityessäsi ilmoittanut)

Navigation

Up one level

Next page