Myrskyvaroitus ohi!

(1/3) > >>

Wanhis:
Olin juuri Malmilla lämmityskäyttämässä viimeisen päälle entisöimääni Hawker Tempestiä, kun kuulin radiosta, että kaupungin yllä kiertelee vanha Stormovik ja tulittaa silmittömästi minne sattuu!
Keskustelin lennonjohdon kanssa ja he määräsivät minut välittömästi lähtemään torjuntaan!

[ Attachment not found - or removed ]

Sää oli sumuinen enkä olisi halunnut lähteä tällä kelillä sotalennolle mutta määräys mikä määräys!

Sain erikoisluvan lähteä ilmaan suoraan rullaustieltä.

Pian löysinkin silmittömästi tulittavan Stormovikin joka ei ollut huomannut minua ja yritin päästä hyviin asemiin.

En kuitenkaan saanut konetta tähtäimeeni vaan se pääsi karkuun, taka-ampuja oli huomannut minut ja tulitti samalla kun ohjaaja kaarsi perääni.

Yritin väistellä Stormovikin ammuksia jotka räjähtelivät välillä todella lähellä.

Sitten tein paljon ihailua herättäneen ” siirrappi ” lentoliikkeeni ja pääsin Stormovikin alle.

Pääsin koneen alle ja ammuin siihen sarjan , sainkin sen moottorin savuamaan.

Mutta pahaksi onneksi myös minun koneeni oli saanut osumia ja rupesi savuamaan. Seurasin Stormovikin lentoa, se ei enään aikonut hyökätä.

Stormovik joutui tekemään pakkolaskun läheiselle moottoritielle josta sen miehistö toivon mukaan korjataan lukkojen taakse.

Sain kuin ihmeen kaupalla Tempestin takaisin Malmille. Nyt joudun sitä paikkaamaan ja fiksaamaan, ennekuin se on taas näyttelykunnossa.

Moottori yskien toin koneen alas, taitaa olla runko tulessa.

Laskusta tuli hieman pomppiva ja kiitorata riitti juuri ja juuri. Myöhemmin päivällä minulle myönnettiin ” Sumuveikkojen” ansiomitali

En nyt kerennyt ottaa käyttöön sitä Combact Flight Simulaattoria kun tuli niin kiire tuon Helsingin puolustuksen kanssa. Piti pärjätä Fs 2004:sella.
Sori Esa kun pudotin Stormovikisi, toivottavasti siinä oli vakuutukset kunnossa.

noplamodo:
Mitenkäs siellä omia ammutaan...?

Wanhis:
Quote from: Kasimir Torri on 17.08.08, 10:51

Mitenkäs siellä omia ammutaan...?

Lennonjohdon määräys !

noplamodo:
Quote from: Jari Vanhatupa on 17.08.08, 10:56

Lennonjohdon määräys !

Kylmän sodan alku saatiin siis selville.

kummis:
Tosi heino kuvasarja!

Olisiko niin, että Jarilla ei ole asennettuna Finnish Photosceneries-pakettia? Ainakin Espoon kohdalta puuttuu photoscenery. Asenna ihmeessä, niin maasto on vielä realistisempaa. Nuo tekemäni photosceneryt saa myös yksitellen FSNordicista.

yES

Navigation

Up one level

Next page