Wilco 737

(1/2) > >>

nickricci:
Har en kompis som skall börja flyga on-line och tänkte att Wilco 737 kunde passa.

En fråga som kom upp. Är ljuden ifrån TSS bättre än original ljuden och passar de till denna kärran, så att man
inte får en massa felmeddelanden?

Finns det någonstans att hämta hem SID/STAR till Wilco 737?

Jag har prov flugit flygplanet en gång och blev förvånad hur förenklat saker och ting var, jämnfört med andra
produkter. Hittade inget i manualen angånde CG, är det inte simulerat?

Nexus82:
Quote from: Nicklas Akesson on 22.08.08, 21:40

Har en kompis som skall börja flyga on-line och tänkte att Wilco 737 kunde passa.

En fråga som kom upp. Är ljuden ifrån TSS bättre än original ljuden och passar de till denna kärran, så att man
inte får en massa felmeddelanden?

Finns det någonstans att hämta hem SID/STAR till Wilco 737?

Jag har prov flugit flygplanet en gång och blev förvånad hur förenklat saker och ting var, jämnfört med andra
produkter. Hittade inget i manualen angånde CG, är det inte simulerat?

CG är stimulerat, räknas fram av FMCn om du gjort allt korrekt.
Dock finns ingen loadmanager för planet, vilket är lite tråkigt.

Twotter:
Wilco's flygplan har airacs med sid/star fra Navigraph. Orginalljuden er jo ganske bra,hvertfall sammenlignet med PMDG 737 sin orginal lyd!

kapten_joel:
TSS ljuden är oerhört mycket bättre. Både vad det gäller till Wilco 73Classic och PMDG 737NG.

Jag har köpte ljudfilerna för MD 80, 73Classic, 737NG och även Avro RJ.

Alla är utmärkta. Däremot kan jag tycka att ljudfilerna de har för SAAB 340 inte är lika bra.

/Kaptenen.

Twotter:
TSS ...hmm,ser det er samme mann som har laget de lydpakkene jeg har på diverse fly. Visste ikke at det var blitt payware. Disse har jo vært gratis på avsim.

Edit: Ser på websiden at Christoffer bare har en 737 pakke da,så Joel,du kan umulig ha kjøpt separate produkter for Classic og NG eller?
Hadde du de gamle 737V2 freeware? Eller noen andre her som hadde/har de OG har payversjonen? Forskjellen?

Navigation

Up one level

Next page