UKOT: Taisto näkee unta (23kuvaa)
Wanhis:
Ehkäpä yksi Suomen merkittävimmistä Flight Simulaattorin väärinkäyttäjistä on saanut valmiiksi uusimman kuvakertomuksensa . . . .
Kuvakertomuksen joka kolkuttelee Flight Simulaattorin käytön äärimmäisiä rajoja . . . . rajoja
joita ei vielä ole ylitetty . . . vaikka lähellä on käyty . . . kuten tässä kuvasarjassa . . . . Ylitetäänkö nuo rajat joskus ja miten, sen kenties tulevaisuus näyttää !
Pidemmittä puheitta: Pidelkää hatuistanne sillä tässä kuvasarjassa TAISTO NÄKEE UNTA !
Olimme Taiston kanssa olleet työkeikalla saaristossa jo useita päiviä. Olimme kiertäneet rannikon majakoita ja tehneet niihin rutiinihuoltoja. Lievästi sanottuna ”olimme ihan puhki” !
Tämä Norrskärin majakka oli tälläkertaa viimeinen huollettava ja pian pääsisimme viikonlopun
Viettoon. Minä olin toiminut pääasiassa kopterin lentäjänä ja Taisto oli saanut nuorempana tehdä raskaammat huoltotyöt, eipä ihme jos oli väsyneempi kuin minä.
[ Attachment not found - or removed ]
No nukkunoon nyt sitten, kyllä minä pärjään yksinkin. Oltiin niin lähellä Vaasaa, että sepänkylän Adf majakan singnaali pitäisi kantaa tänne asti. Viritin taajuuden ja Adf:n neula alkoi osoittaa majakalle. Käänsin kopterin kohti Vaasaa.
Silloin kun Taisto nukahtaa näiden työkeikkojen jälkeen, niin on tosi vaikeaa saada se herätettyä taas tähän todellisuuteen . . . . Taitaa ne unet olla niin kiinnostavia!
Tuollainen tuosta kuvakertomuksesta tuli tälläkertaa . . . mitähän merkittävää tähän lopuksi sanoisi . . .? Kaikki kuvamateriaali on Flight Simulaattori 2004:sesta ja sen lisäosista. Paitsi tuo karttanäytössä oleva kartta joka on tavallisia Aip karttoja. Punapirkkalan Scenerystä on täällä foorumilla ollut niin paljon juttua, että ei siitä sen enempää kuin, että se on eräänlainen ”Bugi”.
Tämän kuvasarjan jälkeen olisi tarkoitus ruveta työstämään 3-4 osaista jatkosarjaa joka saattaa olla vähän normaalimpaa tyyliltään.
Ellei nyt sitten ennen jatkosarjan aloitusta iske joku ”idea” päälle joka on pakko toteuttaa ensin.
renaulttI:
Loistavaa operointia! Ei vaan mielenkiintoinen ja erilainen tarina.
Ezku:
Upeasti editoidut kuvat ja sitäkin paremmat kuvatekstit. JV laatua.
puijo:
Yes ! Nämä Jarin hulvattomat kuvatarinat tuo vaihtelua ja piristystä perinteisten kuvasarjojen
rinnalle tälläkin foorumilla.
juhis:
Hauska setti taas Jarilta.
Navigation