fseconomy.com

<< < (57/59) > >>

CL218:
Im Moment (heute) geht bei mir da gar nichts. Wie sieht es bei euch aus?

Ralf CA033:
Bei mir sieht es genauso aus. Seit 9.8. Ein, zwei Flüge waren es noch dannach ging so gut wie nichts mehr.

CL218:
Also, der neue Server läuft seit 5.8. nur mit dem halben Speicher. Deshalb ist er auch so langsam. Da ist was schief gegangen, aber sie sind dran. Blöde nur, daß auch keine Zinsen mehr gezahlt werden.

friewa:
und bis ich wieder positives von FSE lese, werde ich dieses vorläufig meiden...............

CL218:
aus dem FSE-Forum:
"Hi Paul,

Please allow me to introduce myself; I'm Hanne Koole, together with Marty I'm involved in ProSim737, the company that owns the machine on which FSE runs.

As you must have noticed we are facing some hardware difficulties at the moment. Until a couple of months ago FSE was running on old hardware.
Since we also need this system to run another site and forum we decided to upgrade it. During last week, while I was on holiday, our sysadmin was performing some preparations for the forum and then things went wrong. He saw no other solution than putting the old mainboard back in, FSE should be up now, but back to old capacity.

Today I fixed the new hardware, I expect to integrate it again on Monday. You can expect some downtime on Monday, but afterwards everything should run smooth again.

Best regards, Hanne "
auf deutsch und in Kürze, alte Hardware wieder drin, FSE läuft, Montag ist mit Ausfällen zu rechnen, wenn sie upgraden.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page