Mitä lcd näyttöä (koko 20"-24") suosittelisitte noin 400€ hintaluokassa

(1/3) > >>

Touch of Evil:
Olisi tarkoitus hankkia uusi näyttö ja haluaisin teidän mielipiteitä siitä mikä olisi hyvä hinta-/laatusuhteeltaan. En hae mitään pro-luokan kuvankäsittelyyn sopivaa(tuossa hintaluokassa  heh), vaan lähinnä simu pelaamiseen ja normaaliin kotikäyttöön sopivaa. Toinen kysymys on: kummalla kuvasuhteella kannattaa ostaa, 4:3 vai laajakulma...?

ahaka:
Samsung SyncMaster 245B 24"

Hinta/laatusuhteeltaan erinomainen näyttö. Ja Samsungin näytöistä on muistakin ollut hyviä kokemuksia.

Laajakuvia melkein kaikki näytöt nykyään onkin, ja peli/simuilu käyttöön soveltuvatkin paremmin kuin 4:3 näytöt.

mk04:
Ei näytä nämä näyttöketjut kovin eloisia olevan, mutta kaivetaan vaikka tämä haudasta.

Minäkin olen miettimässä uuden näytön ostamista samoilla kriteereillä mutta hintaluokka noin 300€. Kunnolla säädettävä jalusta, kokoa ja näköä pitäisi olla.
-Murosta ja muualta olen katsellut että Eizo FlexScan S2201WSE voisi olla oikea valinta. Eizoista vaan on netissä aika huonosti juttua.
-Osa Samsungeistakin lienee hyviä, mutta niiden kanssa taitaa olla lottoamista minkä paneelin saa ja mitä se laatu lopulta on.
-Lenovo ThinkVision L220x on todella houkutteleva, siinä kun on 1920x1200 resoluutio, eikä sitä vakituista 1680x1050, joka jää vähän teräväpiirtostandarteista. Siinä paneeli on tehty S-PVA -tekniikalla joka hakkaa? 10-0 "halpanäytöt". Hintakin on ominaisuuksien mukaan, 411€, reilusti budjetin yli. Levono ei merkkinä sano mitään.

Kommentteja näistä tai muista hintahaarukkaan sopivista näytöistä?

Sidewinder:
Jos se paneelin laatu jännittää, niin voit ostaa näyttösi esim. Tietoasemasta josta saa pikselitakuun. Hintaa saattaa tietysti sit löytyä vähän enemmän kuin muualta ostamalla, mutta itse ostin reilu vuosi sitten sieltä Samsungin 226BW:n ja tyytyväinen olen ollut.

svirkkul:
Jos raaskit koosta ja resoluutiosta hieman karsia niin uusi S2001WSE Eizo 5v takuulla irtoais 221eurolla Eizon vanhojen mallien poistomyynnistä.

Ammattilaiset on luottaneet jo pitkään Eizon näyttöihin eli laatu vehkeitä pitäisi olla.

Navigation

Up one level

Next page