NVR421/422

(1/5) > >>

Nemesis:
Så, nu när man har varit hemma i ca 1 månad sen jag kom hem från turkiet.. men lyckades ta några bilder (med mobilen...C902)... Och ja, Fönstrena på Novairs A321 är inte reda..

På FL400 arlanda - antalya
[ attachment removed ]

På väg hem.. Gate 10A, i bakrunden ser man en Mytravel A320 som ska till CPH, två Transavia 737 som troligtvis ska till Holland och på gaten brevid (10B) så är en Thomas Cook Scandinavian A321 som ska till Örebro
[ attachment removed ]

Ser ni TUIs 737? den kommer ligga ca 5 minuter framför oss hela tiden
[ attachment removed ]

Uppe på FL390 över svarta havet på väg hem
[ attachment removed ]

SAS570:
får jag fråga Oscar om du verkligen är säker på att du nu flög på FL400 med en (antar) hyffsat tankat/lastad kärra ner till Turkiet från Sverige, då enligt mina ögon en aningen högt för att vara realistiskt.

chris93:

får jag fråga Oscar om du verkligen är säker på att nu flög på FL400 med en (antar) fullastad kärra ner till turkiet från Sverige?

Varför skulle det inte vara möjligt? 

Nemesis:

får jag fråga Oscar om du verkligen är säker på att du nu flög på FL400 med en (antar) hyffsat tankat/lastad kärra ner till Turkiet från Sverige, då enligt mina ögon en aningen högt för att vara realistiskt.

Vi gick inte helt fulla. Men jag frågade piloterna om vilken höjd och dom sa att vi först var på FL350/370(har jag för mig), men sen 1h in i flighten så steg vi till fl400 så då antog jag att Fl400 var våran crz höjd.

Varför skulle det inte vara möjligt?

Micke kan syfta på att det kanske var för tungt.

SAS570:

Vi gick inte helt fulla. Men jag frågade piloterna om vilken höjd och dom sa att vi först var på FL350/370(har jag för mig), men sen 1h in i flighten så steg vi till fl400 så då antog jag att Fl400 var våran crz höjd.

Ok, låter rätt skumt då Service Ceiling för A321 är 37.000ft.
Kan nog tänka mig att slutfasen av flighten att ni låg på FL370.

Navigation

Up one level

Next page