IOCard radio king 155 *päivitystä*

(1/7) > >>

JylhaMi:
Terve,

Omaa radiota rakentelen ja tälläisia tuli teetettyä:

Kytkentä IOCards Display II korttiin...

Radioon teen piirilevyn itse johon nuo näyttölaudat sitten ruuvataan kiinni.

Ja paneeli eteen...

Noita valmiita näyttölevyjä olisi muutama ihan myytäväksi asti, hintaa tuli hieman liikaa, kun tilasin niin vähän noita levyjä. 12,50€ niin saa valmiin näyttölaudan jossa kingbright segmentit juotettu kiinni.

ensimmäisen "1" ja desimaalipilkun voi johdottaa kiinteästi jolloin säästyy 1 digitti display kortilta, esim, master kortin output kun avionics ON. Käyttämällä 5:ttä digittiä saa ohjattua display kortilla sammutuksen ja himmennyksen.

Transisto:
Tosi hienolta näyttää.
Kannattaa laittaa vielä segmettinäyttöjen ja paneelin väliin punainen maskilevy niin näyttää pimeässä paremmalta ja näyttöjen välit eivät erotu niin selvästi.

http://www.lentosimulaattori.1g.fi/kuvat/GA%20Avionics%20panel%20project/Project%202%20-%20Spring%202007%20%28IOCARDS%29/siirrett%E4v%E4t07%20002.jpg

vipu:
Komeelta näyttää. Mulla olisi valmiit pcb:t tohon meidän radioon, jos tarvit.

Juhowee:
Wau  Itekkin heräsi mielenkiinto rakentaa tuollainen, vielä kun saisi siihen transponderin niin olis nannaa  Toteutuuko ihan kokonaan IOCardsilla ja vaatiiko mitään ohjelmointia tms.?

JylhaMi:

Kannattaa laittaa vielä segmettinäyttöjen ja paneelin väliin punainen maskilevy niin näyttää pimeässä paremmalta ja näyttöjen välit eivät erotu niin selvästi.

Moikka,

Juu levy on jo olemassa, Farnell:ta tilattu jo varmaan pari vuotta sitten, kun katos nää mun projektit vähän kestää.

Wau  Itekkin heräsi mielenkiinto rakentaa tuollainen, vielä kun saisi siihen transponderin niin olis nannaa  Toteutuuko ihan kokonaan IOCardsilla ja vaatiiko mitään ohjelmointia tms.?

Joo siis tuohon mun GA-radio stackkiin tulee GARMIN 530 GPS, tää Kingin ratio/nav2, audiopaneeli, transponderi sekä dme.

Tuo kaikki olisi tarkoitus saada toimimaan SIOC koodilla. On vaan aika vaikee näin alkuun. Eilen koodailin tuota NAV näyttöä ja sain toimimaan niin että joko näyttää ACTICE taajuuden ja se vaihtuu kun painaa sitä toggle nappulaa, tai niin että näyttö on pimeänä jos Avionics kytkin on pois päältä ja kun kytkimen kääntää päälle niin tulee ACTIVE taajuus näyttöön mutta se ei vaihdu tuolla toggle napilla 

jotenkin näin...

Var 0004 name NAV1Freq Link FSUIPC_IN Offset $0350 Length 2
Var 0005 name Desimal Link IOCARD_OUT Output 12 // 1 ja desimaalipilkku
Var 0006 name displ Link IOCARD_DISPLAY Digit 0 Numbers 5
Var 0003 name Avionics Link FSUIPC_IN Offset $2E80 Length 4 // Avionics master
{
IF &Avionics = 1 
{
  L0 = FROMBCD &NAV1Freq
  &displ = L0
  &Desimal = 1
  }