Letar Ryanair-grejor...

(1/3) > >>

bönan:
Hej! Jag har en längre tid varit kund hos Ryanair och fick plötsligt lust att börja flyga Ryanairplan i FS 2004. Jag hittade en fin 737-800 från Project Opensky. Men nu letar jag också efter den bästa panelen och ljudfilen för Boeing 737-800. Sedan letar jag också efter scenery för Stansted, eftersom det är en stor Ryanairflygplats. Och sedan undrar jag om det kanske finns ersättningsmålningar för orginalplanen så att man får europeiska flygbolag omkring sig när man flyger. Är tacksam för alla svar, bara det är gratisgrejor.

snillet:
prova avsim.com där finns det mesta inom flygsimulator. sen när det gäller "europeiska flygbolag som flyger omkring en" tror jag att du menar Ai trafik. kan varmt rekommendera WOAI - World Of Ai som är mycket bra och även gratis

Ice Cube:
Som Axel sa, World Of AI (http://www.world-of-ai.com) är att rekommendera. Ryanair finns att tanka hem och dom flyger till Stansted, tittar man på den flygplatsen så är den invaderad av Ryanair 738

Nemesis:
Bästa panelen och ljud får du från PMDG och deras 737or..
doc inte gratis

Ice Cube:
Någon som vet en snygg Ryanairmålning till 737-800 FSX, bara målning ingen modell. Har ju WOAIs Ryanair och dom målningarna e fina, kan man använda dom tro? Vill helst ha den med stor text som denna...

Navigation

Up one level

Next page