Spotting på ESGG

(1/3) > >>

mgerner:
Hej,

Tänkte åka ut på tisdag och spotta på ESGG. Nån som har erfarenhet av det? Såg kartor på g-kraft som verkar ganska bra, men det verkar vara ganska krångligt att ta sig dit. Någon som har något tips?

/Mikael

Daniel:
Ska förmodligen sticka till GOT på tisdag med. Man kan ju gå till rwy 21 utefter stängslet, SAS Cargo grinden, och parkeringshuset... Asiana och Nouvelair kommer vi se. Asian sticker nån gång vid 9-10

mgerner:

Ska förmodligen sticka till GOT på tisdag med. Man kan ju gå till rwy 21 utefter stängslet, SAS Cargo grinden, och parkeringshuset... Asiana och Nouvelair kommer vi se. Asian sticker nån gång vid 9-10

Okej, trevligt. Kan man få några bra bilder då? Jag har fått intrycket att man bara kan se när flygplanen flyger över, och att man inte ser själva flygplatsen när man står inne i skogen. Jag har dock inte varit där förut, så jag vet inte.

Vilket A/C är Asiana och Nouvelair?

/Mikael

ChristofferJ:

Okej, trevligt. Kan man få några bra bilder då? Jag har fått intrycket att man bara kan se när flygplanen flyger över, och att man inte ser själva flygplatsen när man står inne i skogen. Jag har dock inte varit där förut, så jag vet inte.

Vilket A/C är Asiana och Nouvelair?

/Mikael

Nouvelair Tunisie kör väl A320 om jag minns rätt? Asiana har jag aldrig hört talas om.

Daniel:
Asiana Cargo 744 är det.

Navigation

Up one level

Next page