Santeri & Aleksi: Puskakentät ympäri maailman [1]

(1/1)

ALind:
Heipähei ja tervetuloa seuraamaan Aleksin ja Santerin reissua ympäri maailman puskakenttien. Ensimmäisessä osassa suuntamme kentälle jota kutsun änzetaweeedeeksi (NZWD) ja sitä seuraa mitä mielekiintoisimpia kenttiä. Toki saa myös ehdotella minne haluaisitte tarinamme suuntautuvan! Lennot lennämme, missäs muuallakaan, kun VATSIMissa! Siis toivotan teidät tervetulleiksi. 

Sitten kuvatuksiin:

Santeri omalla Cessnallaan ja juuri ollaan noustu kys. kentältä. Santerilla on omaperäisiä päähänpistoja ja nyt hän halusi kokeilla jäätiön kitkakerrointa. Ensin kuitenkin päätimme käydä katsomassa taivaallisia joukkoja, jos vaikka löytäisimme pelikaaneja suureta pilvimassasta joka leijui yläpuolellamme!

Santeri yritti kyllä kovasti tähystää näitä lentäviä ystäviämme kuitenkin tuloksetta. Itse olin näkevinäni yhden mutta se taisikin olla lähinnä punainen papukaija. Se ei meille kelpaa.

Sitten oli aika tutustua siihen kitkaan. Ensin meni Santeri kokeilemaan ja minä uljaasti perässä..

Ja hyvinhän se onnistui, liukasta kyllä oli. Tassut takaisin ylös ja aika suunnistaa kohti kotia!

Hetken mietittyämme missä kenttä on, ymmärsimme katsoa GPSään. Siellähän se siinsi. Santeri meni ensin laskuun.

Sitten parkkiin. Onneksi ei sattunut pahempia haavereita vaikka pahimpaa pelkäsin! Kiitokset seurasta.

Ensikerralla jatkamme sitten Euroopassa, mutta missä?

Starchild:
Piti multakin tulla kuvia, mutta evosin Frapsin kanssa niin jäi tältä reissulta ottamatta. 

ALind:
Quote from: Santeri Lehtonen on 04.10.08, 18:58

Piti multakin tulla kuvia, mutta evosin Frapsin kanssa niin jäi tältä reissulta ottamatta. 

Joo, eli ensikerralla Santerilta odotettavissa komeampia kuvia!

Wanhis:
Ihan hyvä idea tälläinen puskakenttien esittelylennot! Piti heti mennä katsomaan missä tämä NZWD sijaitsee . . .siellähän se oli maassa nimeltä Antarctica.
Minä lentelen Fs 2004:sella ja minulla nuo kiitortadat jatkuivat veteen! se asuntovaunu/lennonjohtotorni kellui vedessä sekin?
Mikä lie bugi?

ALind:
Quote from: Jari Vanhatupa on 05.10.08, 07:55

Ihan hyvä idea tälläinen puskakenttien esittelylennot! Piti heti mennä katsomaan missä tämä NZWD sijaitsee . . .siellähän se oli maassa nimeltä Antarctica.
Minä lentelen Fs 2004:sella ja minulla nuo kiitortadat jatkuivat veteen! se asuntovaunu/lennonjohtotorni kellui vedessä sekin?
Mikä lie bugi?

Joo tuollapäin näkyy aika paljon bugeja. Mm. kyseiset bugit FS2004:ssä.

Navigation

Up one level