FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
14.08.18, 14:20

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Editori usean aircraft.cfg-tiedoston yhtäaikaiseen editointiin?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Editori usean aircraft.cfg-tiedoston yhtäaikaiseen editointiin?  (Read 260 times)
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

Editori usean aircraft.cfg-tiedoston yhtäaikaiseen editointiin?
« on: 05.10.08, 17:24 »

Minulla on FS9:n aircraft-kansiossa n. 1800 konetta, joista suurin osa AI-koneita. Jos haluaisin tehdä useimpien aircraft.cfg-tiedostoihin joitain muutoksia, olisi työmäärä järjetön.

Tietääkö kukaan sellaista editoria (joko yleensä useiden tiedostojen yhtäaikaiseen käsittelyyn tai simuille erikoisesti), jonka avulla pieniä muutoksia voisi tehdä samanaikaisesti lukuisiin aircraft.cfg-tiedostoihin. Rana Hossainin FS Manager-ohjelmassa on sellainen mahdollisuus, mutta se on sillä tavoin rajoittunut (koneet voi valita vain rajoitetulla tavalla), että ei sovi tarkoitukseeni.

Valitettavasti Rana on kadonnut jonnekin (kuollut?) eikä ole siten kehittänyt mainiota ohjelmaansa pitemmälle.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
mtanttar
Former member
Re: Editori usean aircraft.cfg-tiedoston yhtäaikaiseen editointiin?
« Reply #1 on: 08.10.08, 21:40 »

Jos muutokset eivät ole kovin kummoisia, esim. pitäisi muuttaa jotakin tiettyä muuttujaa, niin temppu onnistuu melko helposti lähes millä tahansa ohjelmointikielellä, jopa shell-scriptillä. Ainakin sikäli kun minä tietokoneohjelmointia tunnen. Tietysti edellyttää tietämystä asiasta, mutta vähänkin edistyneempi koodari kirjoittaisi helposti tuollaisen ohjelmanpätkän (ei, se en ole minä).
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1