Erä-aiheinen nurkkaus

(1/59) > >>

Assiini:
Moikka!

Onkos foorumilla paljon metsästäjiä, kalastajia tai muita luonnossa liikkujia? Itse tulee harrastettua kalstuksen puolelta pääasiassa perhokalastusta sekä landella ollessa verkkokalastusta. Metsästys on kuulunut ohjelmistoon jo 13-vuoden ajan ja on yksi harrastuksista parhaimpia; tänä vuonna saalis karttui aloituspäivänä viidestä sorsasta ja yhdestä tavista; tämän jälkeisillä reissuilla irtosi ainoastaan munat pataan

Hirvijahdissa viime viikonloppuna kävelin koiramiehen kanssa suppilovahverokeitaaseen ja sieltä tuli kerättyä noin 20L kyseisiä sieniä seuraavana päivänä. Ja itse hirvijahdista irtosi 14-piikkinen sonni sekä vasa.

Risto

Crayfishguru:
Muutama kasvattiin liittyvä kuvatus:

matskupu:
Jänis ja lintu (lähinnä mettäkanalintu) metällä tulee käytyä ja kesäisin kalasteltua aktiivisesti.

Arto:
Viimisessä kuvassa on lehtokurpan näköinen vipeltäjä, yök en syö

Hieno mäyräkoira, itsellä ollut joskus sileäkarvainen mäyräkoira, mäykyt on mielestäni ainoita ajattelevia pikkukoiria.

Itse harrastan kalastusta aina kun mahdollista, uistinta heittelen, kalat vaan on ollut kovin pieniä vaikka usein käynkin heittelemässä...siittä hauen kymppikerhoon pääsemisestä haaveillut koko ikäni tänäkesänä  sain ahlaisista 5,6kg ennätyshaukeni isolla rapalan jointetilla.

Assiini:
Siis Boris ajaako sinun mäyräkoirasi ja noutaa ja vieläkö jopa seisoo kanalintuja? Koirat on todella monipuolisia kunhan niihin vaivautuu käyttämään aikaa...

...siittä hauen kymppikerhoon pääsemisestä haaveillut koko ikäni tänäkesänä  sain ahlaisista 5,6kg ennätyshaukeni isolla rapalan jointetilla.

Onneksi olkoon Millaisella vavalla sait? Saiko pitkään työskennellä haaviin pääsyn kanssa?

Navigation

Up one level

Next page