Erä-aiheinen nurkkaus

<< < (45/59) > >>

nikkari:

Sinäkö Mikko pipetillä sitä hoitelit?
Noh oikeasti meilläpäin aloitetaan hirvimettä 8.10.
Tuli tänään kotiin minulle uusi lintupyssy 12/5,6x55R jos tuonne itärajalle vielä joutais tässä syksyn mittaan.Latvalintuja ei täällä ole nimeksikään.

Ei sitten muutakuin kuumia piippuja!

Ari Simonen:

Paukkeesta päätellen sorsat ja joutsenet saivat kyytiä 

Ei kai? Nyt on hanhien muutto ja täälläpäin on suot ja pellot mustanaan val..pos eiku  metsähanhia ja pakastimet täytetään herkullisella hanhenlihalla. Jouluna syödään hanhenmaksapalleroita.

nikkari:

Ei kai? Nyt on hanhien muutto ja täälläpäin on suot ja pellot mustanaan val..pos eiku  metsähanhia ja pakastimet täytetään herkullisella hanhenlihalla. Jouluna syödään hanhenmaksapalleroita.

Niin teemme ja rahat juomme.

susiluoto:
Tänään sitten piti kokeilla tuota uutta perheenjäsentä, valkoposkinen kanadanhanhi asuu nyt sitten pakastimessa, hyvähän sen on asustella kun minä maksan sähkölaskun.Tarkka kun mikä tuo pyssy, miestä parempi.

ovalila:

Tänään sitten piti kokeilla tuota uutta perheenjäsentä, valkoposkinen kanadanhanhi asuu nyt sitten pakastimessa, hyvähän sen on asustella kun minä maksan sähkölaskun.Tarkka kun mikä tuo pyssy, miestä parempi.

Kerros nyt vähän lisää vielä että mikä se on lajiaan tuo perheenjäsen? ( pyssy   . Huoh.... )

Navigation

Up one level

Next page

Previous page