Erä-aiheinen nurkkaus

<< < (57/59) > >>

susiluoto:
Ei aina, huima vesisade, ahdas rakonen eikä se hirvi siihen näytille olisi jäännyt pysähtyi toki hetkeksi.Miehestä se on enemmänkin kiinni eikä tarvikkeista.
Oli vielä niin lähellä ettei tuosta kiikarista olis kun karvaläjä näkyny.

nosturimies:

Ei aina, huima vesisade, ahdas rakonen eikä se hirvi siihen näytille olisi jäännyt pysähtyi toki hetkeksi.Miehestä se on enemmänkin kiinni eikä tarvikkeista.
Oli vielä niin lähellä ettei tuosta kiikarista olis kun karvaläjä näkyny.

Niin, helpompihan se on välineitä syyttää 

Allu:
Kalastusta, ei mitenkään vakavahenkisesti tai varusteurheillen, ja välillä voi jäädä vuosi-pari väliin uistinten pesussa.

Sen sijaan metsästykseen olen aikuispäivillä innnostunut jokseenkin täysillä. Pienen seuran puheenjohtajana mukana järjestötyössä ja käytännön toiminnassa kanalintu- ja hirvijahti ovat minun lajini. Vesilinnut jää rauhaan, kun ei ole metsästysoikeutta sopivalle alueelle, ja mun puolestani muut kuin kanadanhanhet saa olla. Vierasperäiset pienpedot saisi poistaa täältä alkuperäislajeja terrorisoimasta, mutta minulla ainakaan ei siihen aika riitä. Työ ja perhekin vaativat osuutensa.

Kesällä harjoittelen yhtenä seuramme aktiivisimmista ja seuran kisat otetaan tosissaan. Pari koiraa hankittu harrastus mielessä, mutta taitaa olla enemmän pullannoutajia meidän Onni ja Leo. 

AriV:
On jo kyllä järenköyhyyttä tilan omistajalta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288627467431.html

susiluoto:
Järjenköyhyydestä vaikea sanoa, voi olla että on asiasta ilmoittanut yhtiölle eikä tiennyt että joku sinne tuo koiransa, ehkä ei edes aavistanut että johto oli sähköllinen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page