Kenttäprojekti

(1/3) > >>

Assiini:
Moi!

Yleisessä simulaattorikeskustelussa ehdoteltiin uuden futurealistisen kentän tekoa simuihin. Kyseiselle kentälle voisi suunnistaa itsekseen, multiplayerissä tai verkossa. Tuomas ehdotti kentäksi Wredeby:n kenttää Kaakkois-Suomessa ja ainakin meikäläinen komppaa.. Onko tekijöitä FISD:n puolelta tai freelancereita?

jrantala:
Itse olen aika tavalla vetäytynyt sceneryhommista, mutta muistutukseksi:

Aikaisemminkin täällä foorumilla on ollut juttua tästä aiheesta, mutta kertaus on opintojen isoäiti. 

Elikkä... jos haluatte jonkun kentän tehtäväksi FS:ään ja satutte olemaan ko. kentän lähistöllä, niin ottakaa vain rohkeasti kuvia muistikortti täyteen. Sitä parempi, mitä paremmalla resoluutiolla. Rakennukset kannattaa kuvata kohtisuoraan, niin tekstuurien tekeminen on huomattavasti helpompaa.

Joskus aikanaan kenttää on sitten paljon helpompi ryhtyä tekemään kun on valmiiksi olemassa jo jonkinlaista kuvamateriaalia

Juuso Leppä:
Itse asun tuon kyseisen kentän lähettyvillä 20km päässä..sain kuulla vasta tuosta Wredeby:n kentästä eilen.Tarkalleen se sijaitsee Anjalankoskella.Pitäisi hommata vähän parempi kamera niin voisi vaikka käydä kuvailemassa. 

juksii:

Itse asun tuon kyseisen kentän lähettyvillä 20km päässä..sain kuulla vasta tuosta Wredeby:n kentästä eilen.Tarkalleen se sijaitsee Anjalankoskella.Pitäisi hommata vähän parempi kamera niin voisi vaikka käydä kuvailemassa. 

Ei se ole kameran laadusta kiinni. Kuvaamaan vaan.

mtanttar:
Pääseekö tuonne kentälle vapaasti kuvaamaan? Asun myös melko lähellä kenttää ja omistan hyvän kameran. Olen tehnyt jonkun verran tavaraa 3d studio Max:lla, ja periaatteessa voisin jotain yksinkertaista mallintaakin, siis jos aikaa riittää.

Etäisyysmittari voisi olla hyvä olla mukana, jos kentästä ei ole mitään tarkkaa karttaa olemassa?

Navigation

Up one level

Next page