PMDG MD-11 julkaistu

<< < (37/44) > >>

jounas:
Mun mielestä noi videot on sellasia mistä on todella hyötyä simuilussa ja antaa ohjeita siihen "realistiseempaan operointiin"
Kannattaa myös katsoa noi ITVV 747-400 videot. Todella opettavaisia videoita.

Henkka:

Paitsi että olisi ollut mukavampi, jos olisi näytetty enemmän tapahtumia ohjaamosta, ja vähemmän koneen kiertämistä. Tai ainakin olisi siinä kiertäessä voinut kertoa, mitä kaikkea tsekkailee.

Huomio Arttu, että nuo videot ITVV:n MD-11 -videot Youtubessa ovat pieniä otteita itse ohjelmasta. Itse ohjelma on saatavana DVD:llä ja tuossa tapauksessa pituutta löytyy kolme tuntia. Voin luvata että ITVV:n ohjelmissa keskitytään enemmän juuri noihin järjestelmiin, nappuloihin ja yleensäkkin operointiin.

Justplanesin DVD:t keskittyvät enemmän lentämisen fiilikseen, ollaan enemmän ikään kuin jumpperilla nauttimassa matkasta. Niissäkin käydään asiat läpi, muttei niin perusteellisesti. Pidän kummastakin tyylistä.

Kun aikanaan ostin FS2002:lle PSS:n A320 -sarjan simun, oli minulle parasta opetusmateriaalia juuri ITVV:n A320 -prokkis.

Ei muuta kuin ostoksille! 

pho201:

Paitsi että olisi ollut mukavampi, jos olisi näytetty enemmän tapahtumia ohjaamosta, ja vähemmän koneen kiertämistä. Tai ainakin olisi siinä kiertäessä voinut kertoa, mitä kaikkea tsekkailee.

Tuo kiertäminen näytti tapahtuvan silti niin nopeasti, että siinä olisi varmasti kyllä huomannut pyörän tai moottorin puuttumisen - tokko muuta?

ahaka:
Hyvin muuten kuuluu vauvan huuto ohjaamoon 

jsandhol:
AVSIM on julkaissut arvostelun, jos nyt joku ei ole sattunut huomaamaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page