FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
28.07.17, 02:35

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  PMDG MD-11 julkaistu
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 11 Reply Print
Author Topic: PMDG MD-11 julkaistu  (Read 28808 times)
arttula
Former member
Re: PMDG MD-11 julkaistu
« Reply #20 on: 14.10.08, 07:17 »

Takaisin aiheeseen tuota off-topicia sivuten: Mitenkäs muuten tämän uutukaisen MD11:n frameratet ? Onkos kovinkin katastrofaalinen vaikutus ?
ToniH22
Former member
« Reply #21 on: 14.10.08, 07:20 »

Kyllä mulle kunnon photoscenery kelpaa any day. Sitä paitti kohtahan tulee ne uudet prosessorit intelitä... slurps.

Niin, tarkoitat näitä i7 malleja. Harmi vaan ettei ihan kuluttajaluokan hintoihin sijoitu ne tekeleet, halvimmat tais olla 900€ -> Roll Eyes Siinäpä vasta kallis avaimenperä.
Nakuttaja
Former member
« Reply #22 on: 14.10.08, 07:23 »

Ei ainakaan omalla koneella(speksit alhaalla) framet hurjasti syöksyneet  alas.
Ongelmittakaan ei sitten selvitty, nyt kun lataan fsx:n ja md-11 käyntiin niin noin 1-2min päästä kone valittaa että muisti on loppu vaikka siitä ei todellakaan ole kyse, epäilen että temppuilee noiden näyttiksien 1gb muistien kanssa tai vastaavaa, mikä sekin hitusen ihme koska 4gb muistista jää näyttiksienkin jälkeen 2,5gb windowssille käyttöön.
Täytyy vaan toivoa ettei tarvitse tämän takia vaihtaa 64bittiseen vistaan Sad .
Pitää illalla tutkia enemmän, harmi tietty että tämäkään ei voinu mennä niinku lapanen käteen.

-Niko
Tero Partanen

Date Registered: 14.11.01

« Reply #23 on: 14.10.08, 07:30 »

Joo just noita i7:aa jne ajattelin. Noh, teho maksaa. Ei voi mitään.

Beta tiimissä on ollut käyttistä jos jonkinmoista. En ole soraääniä kuullut suorituskyvystä, mutta toki joo yksittäiset erot koneiden välillä voi olla ratkaisevassakin asemassa. Aina sama juttu näillä windows softilla.

Esim LevelD kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, mutta silti support foorumi on pullollaan "ongelmaisia" Smiley.

Sitä se on.

Tero

PPL(A)
ahaka
Former member
« Reply #24 on: 14.10.08, 07:36 »

Onneksi ei ole enää kuumetta  Smiley
Tero Partanen

« Reply #25 on: 14.10.08, 07:37 »

Onneksi ei ole enää kuumetta  Smiley

Ja jokuhan vois teaseriksi postata vaikka muutaman screenin koneesta tähän trediin  Roll Eyes.

Tero

PPL(A)
Nakuttaja
Former member
« Reply #26 on: 14.10.08, 07:46 »

Joo just noita i7:aa jne ajattelin. Noh, teho maksaa. Ei voi mitään.

Beta tiimissä on ollut käyttistä jos jonkinmoista. En ole soraääniä kuullut suorituskyvystä, mutta toki joo yksittäiset erot koneiden välillä voi olla ratkaisevassakin asemassa. Aina sama juttu näillä windows softilla.

Esim LevelD kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, mutta silti support foorumi on pullollaan "ongelmaisia" Smiley.

Sitä se on.

Tero

Joo koneet on aina koneita, mutta kyllä se vika kovasti nyt tohon PMDG:n puolelle kallistuu koska muuten fsx on pyörinyt ilman mitään ongelmia, ilmeisest myös pmdg:n 747X kohdalla ollut vista käyttäjillä out-of-memory ongelmia.
Pitää kokeilla ajaa toi yks pätsi vielä , jos ei toimi niin kai se on siirryttävä 64bittiseen visvaan Sad. Koska se on varma että muistin määrästä se ei ole kiinni, mutta joku siellä ei vaan nyt pelaa yhteen.

Niko
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #27 on: 14.10.08, 11:13 »

Hinta on 59.90 eur pelkkä FSX tai FS9 versio (FS9 ei vielä saatavilla) ja 89.90 eur molemmat.

Voin kyllä lämpimästi suositella konetta kaikille, joita se vähääkin kiinnostaa. Sitte ei muutako "Cleared for takeoff 22R, finöör faif"  laugh

Tero

Heippa!
1. Tarkoittaakos tämä nyt sitä, että on mahdollisuus tilata molemmat yhtä aikaa, he jotka niin haluavat?
2. Tuleeko siitä FS9 versiosta samanlainen, kuin FSX? Siis yhtä hyvä ja monipuolinen.
3. Ja sitten minä ostaisin mielelläni ainoastaan CD /  DVD levytetyn version, ettei olisi codaukset hukassa, jos joutuu formatoinnin jälkeen installoimaan uudelleen.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #28 on: 14.10.08, 11:30 »

Kun en asian päälle hirveesti tiedä niin kysyn: Onko FSX / MD-11 ominaisuuksissa mainittavaa eroa jos käyttää XP:tä 64-bittisen Vistan sijasta? Lähinnä se DX10-aspekti kai voi vaikuttaa..
Jari Nevasalo

Date Registered: 08.09.07

« Reply #29 on: 14.10.08, 15:22 »

No niin , MD11 käsin lennetty Harbour Islandin lähimmälle isolle kentälle, ja aivan tajuton tekele, posittivisessa mielessä, FPS normitasolla , VC 18-23, 2d 40-60 fps, voi pojat meittii Karjalan poikii tämän kanssa, Hienoa työtä äijät  thmbup

[ attachment removed / expired ]

Intel Core i7-3770K  3,5 GHZ|GForce GTX680| 32GB 1866 MHz Corsair DDR3| 2 X 128GB SSD| Seagate 7200 2 TB|W7 64 Pro |FSX
Jukka Joutsijärvi

Date Registered: 06.12.01

« Reply #30 on: 14.10.08, 16:14 »

Heippa!
1. Tarkoittaakos tämä nyt sitä, että on mahdollisuus tilata molemmat yhtä aikaa, he jotka niin haluavat?
2. Tuleeko siitä FS9 versiosta samanlainen, kuin FSX? Siis yhtä hyvä ja monipuolinen.
3. Ja sitten minä ostaisin mielelläni ainoastaan CD /  DVD levytetyn version, ettei olisi codaukset hukassa, jos joutuu formatoinnin jälkeen installoimaan uudelleen.

Joo tämä hieman offtopiccina, mutta olen jos melkein koko vuoden odotellut LDS 767 FSX version ilmestymistä myyntipakkauksena(DVD/CD) ja melkein joka kuukausi on julkaisupäivää siirretty eteenpäin,alkujaan helmikuussa 2008 se oli maaliskuussa nyt kun viimeksi katsoin se oli marraskuussa 2008 eli ei taida ikinä ilmestyä myyntipakkauksena.

Eli kun olen aika arka antamaan oman visakorttini numeroita nettiin johonkin sivulle josta voi tuotteen imuroida, niin mikähän on turvallinen paikka imuroida tuo LDS 767 FSX versio ja turvallinen paikka antaa korttinsa numerot vai onko sellaista paikkaa olemassakaan??

Kuten Esakin itsekin haluisin myyntipakkauksen, mutta usko LDS julkaisun valmistumiseen on loppunut joten luovutan ja imuroin kunhan löytyy turvallinen keino hoitaa maksu myös!!!

Jukka
Juha Kankkonen

Date Registered: 23.07.05

« Reply #31 on: 14.10.08, 16:23 »

Pakkohan tämä on hankkia heti kun FS9 versio saatavilla  thmbup

arttula
Former member
« Reply #32 on: 14.10.08, 16:37 »

Eli kun olen aika arka antamaan oman visakorttini numeroita nettiin johonkin sivulle josta voi tuotteen imuroida, niin mikähän on turvallinen paikka imuroida tuo LDS 767 FSX versio ja turvallinen paikka antaa korttinsa numerot vai onko sellaista paikkaa olemassakaan??

Terve

Teepä itsellesi PayPal -tili. Sen kautta maksu on (kuulemma, ilmeisesti) jotakuinkin turvallista. Tällöin varsinaiset korttitietosi eivät mene lainkaan myyjälle, vaan raha kulkee PayPalin kautta. Ja PayPal toimii varsin monessa paikassa.

//Arttu
Mika Koso

Date Registered: 06.07.01

« Reply #33 on: 14.10.08, 16:38 »

Iltaa,

Hyvin toimii tuo tilaaminen, kun eivät hyväksy edes mun luottokorttia  Roll Eyes thmbdn Herjaa, että mun kortti ei olisi "valid" ja aivan tasavarmasti kaikki oli oikein!  Noh, lähetin niiden Support sähköpostiin kyselyn, joten katsotaan kauan kestää vastata.

MD-11 triple-jet
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #34 on: 14.10.08, 17:07 »

Iltaa,

Hyvin toimii tuo tilaaminen, kun eivät hyväksy edes mun luottokorttia  Roll Eyes thmbdn Herjaa, että mun kortti ei olisi "valid" ja aivan tasavarmasti kaikki oli oikein!  Noh, lähetin niiden Support sähköpostiin kyselyn, joten katsotaan kauan kestää vastata.

Kaikki luottokortit tai kaikkien pankkien kortit ei välttämättä käy ostamiseen.

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #35 on: 14.10.08, 20:32 »

Kyllä nuo kaikki vähänkään suuremmat valmistajat ja "jälleenmyyjät" ovat täysin turvallisia. Ja jos kävisi niin epätodennäköinen tuuri, että numero(t) joutuisi vääriin käsiin, ethän sinä siitä itse joudu vastaamaan, vaan se on sen jälkeen Luottokunnan ongelma... Rohkeasti vain tilaamaan...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Tero Partanen

« Reply #36 on: 15.10.08, 04:48 »

Heippa!

1. Jep, mut FS9 versio ei vielä valmis. Ehkä noin 1-2kk menee.
2. Siitä tulee alkuvaiheessa vähintään yhtä hyvä, erittäin suurella todnäköisyydellä kaikki jäljelle jääneet jutut mitä on listalla sekä kaikki bugikorjaukset, joita nyt ekan releasen aikana ilmenee, niin laitetaan heti FS9 pakettiin mukaan. Sitten FSX versio saa päivityksen, johon otetaan samat päivitykset.
3. En tiedä, milloin levyversio on saatavilla. Tuskin kukaan tietää vielä tässä vaiheessa.

Tero

PPL(A)
Tero Partanen

« Reply #37 on: 15.10.08, 04:53 »

Kun en asian päälle hirveesti tiedä niin kysyn: Onko FSX / MD-11 ominaisuuksissa mainittavaa eroa jos käyttää XP:tä 64-bittisen Vistan sijasta? Lähinnä se DX10-aspekti kai voi vaikuttaa..

Ainakaan tuolla ei ole mitään vaikutusta MD-11 toiminnallisuuksiin.

Tero

PPL(A)
Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #38 on: 15.10.08, 10:12 »

Ainakaan tuolla ei ole mitään vaikutusta MD-11 toiminnallisuuksiin.

Eli ne ovat sitten ulkomallin kimalluksia sun muita efektejä jos ovat?

JOS hommaan uuden koneen JOSSAIN vaiheessa, en ainakaan mielelläni laittaisi siihen Vistaa jos siitä ei ole merkittävää hyötyä pelaamisen kannalta.
Ville Kokkonen

Date Registered: 15.02.06

« Reply #39 on: 15.10.08, 15:53 »

...check trust, trust set...

...tarkasta luottamus, luottamus asetettu... Grin

« previous thread next thread »
Jump to:  

1