PMDG MD-11 julkaistu

<< < (9/44) > >>

ahaka:

...tarkasta luottamus, luottamus asetettu...

"We won!" "We too." 

teropa:

Eli ne ovat sitten ulkomallin kimalluksia sun muita efektejä jos ovat?

JOS hommaan uuden koneen JOSSAIN vaiheessa, en ainakaan mielelläni laittaisi siihen Vistaa jos siitä ei ole merkittävää hyötyä pelaamisen kannalta.

Joo enkä usko, että vaikuttaa "kimalluksiinkaan" millään tavalla. Ainakaan mitään vaikutusta koneen käyttöön ei ole.

Tero

Arto:
PMDG MD-11 on julkaistu ja pitkä siiiis tooodellaa pitkä odotus on monen osalta päättynyt ja olen tässä seurannut keskusteluja ko lisurin kohdalta ja tulee sellanen vaikutelma että lyhyen innostuksen jälkeen koko innostus tähän md-11 lisuriin on lässähtänyt.
Voin olla väärässä mutta onko kone jotenkin pettänyt odotukset omasta mielestäni youtuben videoissa ja niissä kuvakaappauksissa joita olen nähnyt koneen sisätilat on jotenkin tökön oloiset, ehkä fsx ei ole paras ympäristö esitellä lisureita(makuasia) pitää varmaan odottaa fs9 version kuvia ja videoita ennenkuin teen päätökseni hankinnasta.

Vertailen mielessäni aina markkinoille tulleita lisäosakoneiden kuvakaappauksia aikoinaan julkaistun Captainsim:in 707 koneen kuviin joita oli ja taitaa vieläkin olla valmistajan sivuilla, näissä tuotiin todella hyvin esille kuinka hieno voi virtuaalilentokone parhaimmillaan olla, nämä kuvat joita on PMDG:n sivuilla ei vakuuta minua ainakaan yhtään.

Tässä 707: http://www.captainsim.com/products/b707/aircraft.html

odo:
Niin, haluaako silmänruokaa vai funktionaalisuutta? Mun mielestä toi PMDG:n 11 tarjoaa ihan riittävästi silmänruokaa samalla tarjoten ehkä simumaailman parasta funktionaalisuutta tällä hetkellä olevista lisäosista..

teropa:
Voi hyvä isä sentään, että vertaat jotain CS ulkomodellien kuvia tuohon MD-11:ta  .

Mallinnus MD-11:ta on todella upea. Muuta en voi kyllä itse sanoa. Jos itse konetyyppi ei kiinnosta, niin sillehän ei voi mitään, mutta pidetään nyt tämä keskustelu edes sellaisissa koneissa, joissa voidaan puhua "mallinnuksesta"

Tero

Navigation

Up one level

Next page

Previous page