Tråd med övriga bilder

<< < (25/189) > >>

RavenE:

Alexander, jag gillar inte dina bilder.

Du har väldigt låga inställningar eller hur?

Hihi, hård kritik.

Jajo, har ganska låga inställningar. Har inte gått in så mycket för att jobba fram bra grafik. Men den första blev jag i alla fall lite nöjd med pga ljuset.
Det går säkerligen att få bättre grafik i och med att jag kör med ett Radeon HD4580.

ChristofferJ:

Hihi, hård kritik.

Jajo, har ganska låga inställningar. Har inte gått in så mycket för att jobba fram bra grafik. Men den första blev jag i alla fall lite nöjd med pga ljuset.
Det går säkerligen att få bättre grafik i och med att jag kör med ett Radeon HD4580.

Du kan väl iallafall ta bort taskbaren upp i kanten, koppla bort parking brake, och vänta tills texten uppe i högra hörnet försvinner, innan du knäpper bilden? Ser så hafsigt och slarvigt ut, och man blir förvirrad.
Faktum är att man kan ha en rätt dålig bild, men om man bara tar bort sådana onödigt och fula saker och kanske slipar lite på den i random bildbehandlings-program och ändå få det att se bra ut.

RavenE:

Du kan väl iallafall ta bort taskbaren upp i kanten, koppla bort parking brake, och vänta tills texten uppe i högra hörnet försvinner, innan du knäpper bilden? Ser så hafsigt och slarvigt ut, och man blir förvirrad.
Faktum är att man kan ha en rätt dålig bild, men om man bara tar bort sådana onödigt och fula saker och kanske slipar lite på den i random bildbehandlings-program och ändå få det att se bra ut.

Sant. Ska plocka bort allt sånt på nästa bilder.

Ice Cube:
Lite Kai Tak...

Någon som vet vilken utbränd 747 som är stationerad på Kai Tak?

jas001:

Hm det är nåt som inte stämmer här. Norrsken i Stockholm?

Det är ok, jag har sett norrsken när jag satt å körde på Huddingevägen mellan Tumba å Tullinge
ett par år sedan, riktigt ordentligt norrsken dessutom, så det finns faktiskt här med

Med mörkerhjälpmedel syns norrskenet ganska ofta även i dessa sydliga trakter,
men då är det ju lite fusk förståss...

Håller dock med om att det ser lite märkligt ut i FS emellanåt...

Mvh
A.J.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page