Visa dina Screens! (från andra spel).

<< < (17/26) > >>

bönan:
Jag brukar köra mycket Train Simulator och Silent Hunter 4. Silent Hunter 4 är ett extremt bra och detaljerat ubåtsspel. Man ser t ex besättningsmännen, och de både pratar rör sig osv. Jag kan tyvärr inte visa några bilder pga ett fel. Det går inte att ta skärmdumpar alls.

Deputy_1:

Jag brukar köra mycket Train Simulator och Silent Hunter 4. Silent Hunter 4 är ett extremt bra och detaljerat ubåtsspel. Man ser t ex besättningsmännen, och de både pratar rör sig osv. Jag kan tyvärr inte visa några bilder pga ett fel. Det går inte att ta skärmdumpar alls.

Jag själv är ägare till både SH3 & SH4. Det var ett ta sen jag förde befäl, men vill minnas att det går utmärkt att ta skärmdumpar.
Kanske är dags att installera SH4 nu efter de löst en hel del av problemen vid "release".

Zekehund:
Några som kör TDU? Test drive Unlimited?

ChristofferJ:

Några som kör TDU? Test drive Unlimited?

Jag körde det en hel del innan med ratt och pedaler och hela kittet. Tyvärr så har spelet blivit skitkonstigt och laggigt och låser sig hela tiden efter att jag patchat det och installerat bil-paketet med nya bilar. Det verkar vara ett vanligt fel om man läser i forumet och Atari har inte kommit på någon lösning. Atari är tyvärr ofta slarviga och det finns en hel del skumma fel i många spel som dom har gett ut genom åren.

Jonas:
Call Of Duty  - World at War

1680*1050
http://fasp.no-ip.org:81/statens/COD%20WAW.jpg

Blev lite fel med klippningen så det ser inte ut så där i spelet nere i kanten 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page