Oskarin Pajassa tapahtuu... [ai ATR]

<< < (21/24) > >>

VJJV:
Kolme uudellenkäynnistystä ja vika poissa!  Miksei koneet käytä laippoja nousussa?

Ezku:
Quote

Kolme uudellenkäynnistystä ja vika poissa!  Miksei koneet käytä laippoja nousussa?

Koska niihin ei ole vielä mallinnettu niitä. Tulevaisuudessa pitäisi tulla.

akos:
Quote

Miksei koneet käytä laippoja nousussa?

AI-koneet eivät tosiaan käytä laippoja ollenkaan lentoonlähdössä. Syytä siihen pitää kysyä Microsoftilta. On kuitenkin mahdollista saada visuaalisen modelin laipat liikkumaan lentoonlähtö-asentoon, mutta tähän tarvitaan XML-koodia. Tällä hetkellä minulla ei ole totta puhuakseni hajuakaan miten tuollainen voisi mahdollisesti tapahtua. Tiedän että moni on varmaankin tottunut pitämään tälläisiä ominaisuuksia suorastaan itsestään selvyytenä nykyaikaisissa AI-koneissa, mutta täytyy kuitenkin muistaa, että meidän mallintajienkin joukkoon mahtuu monen tasoista säätäjää. Jos jollekin on jäänyt epäselväksi, niin tämä on minun ihka ensimmäinen räpellykseni Gmaxilla, jonka käyttöä rupesin harjoittelemaan lähes päivälleen kolme kuukautta sitten. Tässä on siis hyvin lyhyen ajan sisällä tullut paljon uutta asiaa. Minä en itse tuollaisia ominaisuuksia AI-koneelta kaipaa, mutta koska olen lentoonlähtö-asentoon hakeutuvat laipat luvannut koneisiini tehdä, niin semmoiset myös jossain vaiheessa teen. Tällä hetkellä pidän kuitenkin (kunnollisen) 42:n puuttumista huomattavasti isompana puutteena, joten päivityksiä näihin jo valmistuneisiin modeleihin saanee vielä odottaa.

Kiitos vielä kaikille foorumilaisille avusta ja kannustuksesta.

Oskari

VJJV:
Hupsista. Mitä mää horisen niistä laipoista, kun eihän niitä ees ilmeisimmin käytetä. Jotenkin tuntui, että olisi käytetty

Entä onko konetta muokattavissa lentokelpoiseksi? Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta kumminkin haen yleensä sitä realistisinta ulkomodellia. En tarvitse avautuvia ovia tai muita härpäkkeitä. Pääasia, että kone näyttää hyvältä! Ja voin sanoa, että tuossa on sitä jotain. Tulihan sitä kokeiltua, mutta juuri mitä AI-koneeni tekivät, niin kone ei nouse, mutta tällakertaa laipoilla. Ja ilman niitäkin about 180kts paikkeilla. Ja jos laipat pistää ilmassa kone puskee nokkansa alas ja ohjattavuus katoaa. Tosin no onhan se AI. Tulihan sitä joskus kauan sitten lennettyä AI EMB120:lla älyttömän paljon paremman puutteessa. Ja paremman ATR:n puutteessa ollaan. Flight1 on hieno peli, mutta olen siitä maininnut jo mielipiteeni. Onneksi paneeli on härpäkkeineen aina liitettävissä muihin koneisiin   Kenties kumminkin vielä saadaan joskus hyvä kunnon ATR-sarja. ISDT tuntui aluksi todella hyvältä ja onkin ihan, mutta jotenkin no... Olihan se Maxin ensimmäinen gmax, joten ymmärrän vaikkei se nyt ihan täydellinen ole. Mutta loistava aloitus kumminkin! Ja Oskarille myös hatunnostoa! Loistavaa jälkeä. En todellakaan voisi uskoa ensimmäiseksi mallinnokseksi tällaista jälkeä. Ilkalle myös hienoista painteista.

Kiitos 

Daniel:
Thanks for the release! Will it take long time before the ATR 42 will be released?
But I have a problem: I replaced the PAI ATR with this one in my small AI airline. In Kirkenes (with a Kigfisher livery) it works good. But in Molde with both Kingfisher and a white livery I can´t see the ATR any more. When I used to see them with PAI I can´t use see it with OSP. I added the same parking code and use both Gate and Ramp for parking but it not works  Does anyone know a solution for this problem? I use FSX. 
Thanks!
//Daniel

Navigation

Up one level

Next page

Previous page