FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.07.17, 16:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Verkkolentäminen (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kansakunnan Virallinen Verkko
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Reply Print
Author Topic: Kansakunnan Virallinen Verkko  (Read 10894 times)
Miika Asunta

Date Registered: 10.03.06

Re: Kansakunnan Virallinen Verkko
« Reply #80 on: 01.11.08, 00:00 »

Mites muuten tapahtuu jos jollakulla on DUPE Squawk IRL?

Maalit varmaan vaihtavat väriä tai vilkkuvat, ja LJ antaa toiselle uuden koodin. Todennäköisemmin kuitenkin pilotti on veivannut/naputellut koodin väärin, tai transponderissa on toimintahäiriö (näitäkin sattuu, ei tosin omalle kohdalle ole käynyt), eli pyydetään tarkistamaan koodi.

Miika

Otto Nieminen

Date Registered: 06.02.06

« Reply #81 on: 01.11.08, 07:58 »

Se empun kuakki ja Ivapin kuakki eivät ole kytköksissä, sinun on erikseen pistettävä Ivapin koodi C-moodiin ja Empun koodi C-moodiin tai mihin moodiin laitatkaan. Helppo on esimerkiksi tehdä jokin pikanäppäinyhdistelmä, niin ei tarvitse availla sitä Ivapin ruutua.

Minusta Ivap on varsin selkeä, enkä tosiaan ymmärrä miten saatte siitä jotenkin epäselvän. Taajuuksien vaihto käy koneen oman mankan kautta, plaanin lähetys on mielestäni varsin selkeä. Jos haluaa nyt katsella vaikka että mitä johtoa on paikalla, sekin onnistuu helposti. Kai sitä on joskus kuakkiboksia kokeiltava, jos kerran niin selkeä on  Grin
arttula
Former member
« Reply #82 on: 01.11.08, 08:10 »

Minusta Ivap on varsin selkeä, enkä tosiaan ymmärrä miten saatte siitä jotenkin epäselvän. Taajuuksien vaihto käy koneen oman mankan kautta, plaanin lähetys on mielestäni varsin selkeä. Jos haluaa nyt katsella vaikka että mitä johtoa on paikalla, sekin onnistuu helposti. Kai sitä on joskus kuakkiboksia kokeiltava, jos kerran niin selkeä on  Grin

Tottumiskysymys, veikkaisin. Minusta kirkkourut ovat varsin monimutkaisen ja epäselvän näköiset, mutta monille taas ihan selkeät. Smiley
Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #83 on: 01.11.08, 17:40 »

Älkää ottako nokkiinne ketään.

Hauska lukea täältä, miten Vatsim ihmiset ovat kiltisti testanneet IVAO:ta ja kertonut positiivista lennostaan. Vaikka se määrä onkin 10 pienemmällä puolella, jotka ovat nyt tämän aiheen takia testanneet toista verkkoa, on huvittavaa miten kukaan Ivao:laisista ei ole vielä edes oikeestaan suunnitellut vatsimin testausta. Oton sanominen tietenkin nyt tuli. Tuli vaan tällainen mieleen...  Roll Eyes

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
arttula
Former member
« Reply #84 on: 01.11.08, 17:44 »

Älkää ottako nokkiinne ketään.

Hauska lukea täältä, miten Vatsim ihmiset ovat kiltisti testanneet IVAO:ta ja kertonut positiivista lennostaan. Vaikka se määrä onkin 10 pienemmällä puolella, jotka ovat nyt tämän aiheen takia testanneet toista verkkoa, on huvittavaa miten kukaan Ivao:laisista ei ole vielä edes oikeestaan suunnitellut vatsimin testausta. Oton sanominen tietenkin nyt tuli. Tuli vaan tällainen mieleen...  Roll Eyes

Hyvä huomio. Mutta kaikki aikanaan... Smiley
Jerome Parviainen

Date Registered: 31.08.06

« Reply #85 on: 01.11.08, 18:11 »

Täh? Risto minä ja Otto ollaan jo ilmotettu tulevamme ja 2 muuta ivaolaista kysellyt multa, että millon mentäis..
arttula
Former member
« Reply #86 on: 01.11.08, 18:14 »

Täh? Risto minä ja Otto ollaan jo ilmotettu tulevamme ja 2 muuta ivaolaista kysellyt multa, että millon mentäis..

Juu, ja minä olen tulossa myös. Mutta pitää ensin päästä koneelle, jossa on simu... Tongue
Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #87 on: 01.11.08, 18:18 »

Minäs päivän ootte tulossa? Voisi alkaa lj-paikkoja buukkailemaan.  Wink

"When we left earth it changed our world"
Risto Partanen

Date Registered: 07.01.07

« Reply #88 on: 01.11.08, 18:43 »

Minäs päivän ootte tulossa? Voisi alkaa lj-paikkoja buukkailemaan.  Wink

Minä tappelen edelleen ton rekisteröitymisen kanssa.. Jahka saan sen kondikseen niin tulen Smiley

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Santeri Lehtonen

« Reply #89 on: 01.11.08, 18:51 »

Minä tappelen edelleen ton rekisteröitymisen kanssa.. Jahka saan sen kondikseen niin tulen Smiley
Mikäs siinä nyt?

Juho Pyhäjärvi

Date Registered: 12.08.07

« Reply #90 on: 01.11.08, 18:52 »

Juu, minäkin olen tulossa jokupäivä. Smiley

Risto Partanen

« Reply #91 on: 01.11.08, 18:55 »

Mikäs siinä nyt?

Tarvinko sekä VATSIM:n että VACC-finlandin tunnukset vai riittääkö edellämainittu? Täytin VATSIM:n pääsivuilta rekisteröintilomakkeen mutta ID-numeroa en saanut sähköpostiin Undecided

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Markus Mäkivaara

Date Registered: 11.12.07

« Reply #92 on: 01.11.08, 19:11 »

Morjesta!

Mää oon jo muutaman kerran käyny testailemassa tota Vatsimia. Mun mielestä (kuten aika monen muunkin) mielestä aika lailla saman tasoista on. Ainoa ero on juuri tuo äänen laatu, omasta mielestä IVAO vie tässä voiton. Mutta kyllä tuo VATSIMin ääni on realistisempi, kun siinä on sitä "särinää." No mutta katsotaan kun meistä IVAOlaisista nuo konkarit tulee VATSIMiin niin eiköhän sieltä sitten kuulu...

MM

Santeri Lehtonen

« Reply #93 on: 01.11.08, 19:17 »

Tarvinko sekä VATSIM:n että VACC-finlandin tunnukset vai riittääkö edellämainittu? Täytin VATSIM:n pääsivuilta rekisteröintilomakkeen mutta ID-numeroa en saanut sähköpostiin Undecided
Ei tarvita erikseen VACC Finland tunnuksia, ne vain helpottavat hieman suomen VATSIM asioiden perässä pysymistä.  Wink Hmm.. Jännä juttu. Mihin on jäänyt.  Undecided

Risto Partanen

« Reply #94 on: 01.11.08, 19:38 »

Ei tarvita erikseen VACC Finland tunnuksia, ne vain helpottavat hieman suomen VATSIM asioiden perässä pysymistä.  Wink Hmm.. Jännä juttu. Mihin on jäänyt.  Undecided

OK! Pitää täytellä se hakemus uudestaan ja mikäli ei edelleenkään onnistu niin sitten järjestän uuden sähköposti-osoitteen koska nykyisen roskapostisuodatin on vähän liiankin tarkka, eli siinä voi olla syy.

Santeri Lehtonen

« Reply #95 on: 01.11.08, 19:49 »

OK! Pitää täytellä se hakemus uudestaan ja mikäli ei edelleenkään onnistu niin sitten järjestän uuden sähköposti-osoitteen koska nykyisen roskapostisuodatin on vähän liiankin tarkka, eli siinä voi olla syy.
Hmm joo.... Mielummin ottaisin yhteyttä ylläpitoon, koska et saisi rekistöröityä kahta kertaa.  Undecided

Risto Partanen

« Reply #96 on: 01.11.08, 19:57 »

Hmm joo.... Mielummin ottaisin yhteyttä ylläpitoon, koska et saisi rekistöröityä kahta kertaa.  Undecided

Eikös se ilmoita, että herran sähköpostiosoite on käytössä mikäli olen onnistunut rekisteröitymään Huh? Mutta anyway, tutkailen asiaa paremmalla ajalla.

Santeri Lehtonen

« Reply #97 on: 01.11.08, 19:59 »

Eikös se ilmoita, että herran sähköpostiosoite on käytössä mikäli olen onnistunut rekisteröitymään Huh?
Paha sanoa, kun olen vain kerran rekistöröitynyt.  Undecided Silloin tuli tunnukset minuutissa.

Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #98 on: 01.11.08, 23:08 »

Itse vatsim tunnuksen tehneenä hiukan voin osata vastata: Se ei mitenkään osaa "tutkia" sitä, että jos sama tyyppi tekee 2 tunnusta samalla nimellä, mutta eri sähkärillä. Mutta pistäppä ensin nyt viestiä vatsimin jäsenvastaavalle tai jollekkin (noissa kirjautumisissa se tyyppi kuka ottaa valituksia vastaan on kerrottu) joka sitten lähettää normin sähkärin vaikka, jossa nuo kirjautumis tiedot. (joka sillon sitte menisi läpi suodatuksesta...) Mutta kuitenkin, älä tee toista tunnusta. Koska sillon vanhakin poistetaan etkä saa mitään tunnusta.

Sitten IVAO:laisille. Enpä huomannut ainakaan teksteistänne, että ivaolaiset olisivat järjestämässä tutustumista vatsimiin...

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Santeri Lehtonen

« Reply #99 on: 01.11.08, 23:12 »

Se ei mitenkään osaa "tutkia" sitä, että jos sama tyyppi tekee 2 tunnusta samalla nimellä, mutta eri sähkärillä.
Mutta jos selviää, että on näin tapahtunut, se on "tervemenoa ja älä tule takaisin"  Undecided

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1