Projektia pukkaa tälläkin sektorilla!

(1/10) > >>

MikaelT:
Pitäkäähän penkeistänne kiinni ja koittakaa pysyä housuissanne... Tammi-helmikuun vaihteessa on luvassa suurtapahtuma, johon värväämme asiantuntevaa ja uhrautuvaa henkilöstöä. Mikäli olet kiinnostunut lennonjohtotehtävistä tai yleisesti olet valmiina käytettäväksi puuhamiehenä, niin ilmoita siitä vaikka minulle, niin varmasti keksimme kaikille jotakin puuhaa yhteisen hyvän eteen.

Tapahtuman luonne ja tarkka ajankohta selviää sitten aikanaan!

pilot0706:

Pitäkäähän penkeistänne kiinni ja koittakaa pysyä housuissanne... Tammi-helmikuun vaihteessa on luvassa suurtapahtuma, johon värväämme asiantuntevaa ja uhrautuvaa henkilöstöä. Mikäli olet kiinnostunut lennonjohtotehtävistä tai yleisesti olet valmiina käytettäväksi puuhamiehenä, niin ilmoita siitä vaikka minulle, niin varmasti keksimme kaikille jotakin puuhaa yhteisen hyvän eteen.

Ilmottaudun, jos kelpaa

arttula:

Heh... Olen varma, että juristini kieltäisi minua allekirjoittamasta tai lupaamasta mitään pelkästään tuon tehtävänkuvauksen perusteella...

OttoPOI:
Olisin kyllä tulevaisuudessa kiinnostunut johtamishommasta, mutta jos en saa sinne itseäni veivatuksi, niin voin olla sitten joku muu "puuhamies" 

MD-11:
Ei minusta ole johtoon, mutta puuhamieheksi on, eli täältäkin löytyy yksi puuhamies jos vain kerkeän.

Teemu

Navigation

Up one level

Next page