Projektia pukkaa tälläkin sektorilla!

<< < (5/10) > >>

Assiini:

No.. Kai sitä sitten unohdetaan tuokin..  Ja ollaan se 200h eka johtamassa ja katotaan jos sitten kelpaan jolle kulle.. TWR nyt kauheasti hommia..

Noniin, Ville jatkaa treenejä ja ATC-positiot tähän tapahtumaan jaetaan myöhemmin Sami, Henri ja Olli puhuu asiaa mutta ketään ei olla vielä valittu tai jätetty valitsematta.

Oswald:
Tään on just se, että nopeet syö hitaat ei... Mahtuisiko vielä jonnekin päin torniin tai groundiin? 

Stumppi:

Noniin, Ville jatkaa treenejä ja ATC-positiot tähän tapahtumaan jaetaan myöhemmin Sami, Henri ja Olli puhuu asiaa mutta ketään ei olla vielä valittu tai jätetty valitsematta.

Valitsemisesta ei tässä ole kyse, itse vain halusin tosiaan tuoda esille sen seikan, että vaikka normaalissa liikenteessä (käs. 3-7 konetta), homma pysyy käsissä, mutta kun jaksolla on se 20-30 konetta, hommat ei vain toimi enää samalla tavalla, ja ne omat hyväksi oletetut taidot eivät osoittaudukkaan tarpeellisiksi. Itse olen monesti lentänyt tapahtumissa, joissa lennonjohtajan taidot eivät vastaa sitä liikennemäärää, jolloin se pakka menee oikeasti sekaisin, jonka jälkeen kenelläkään ei ole hauskaa.

Toivottavasti pointtini tuli ymmärretyksi, eikä kukaan ottanut tätä millään tavalla henkilökohtaisesti, sillä provoa tämä ei ollut, kunhan halusin jakaa omia kokemuksiani suuremman yleisön kesken.  

Assiini:

Valitsemisesta ei tässä ole kyse, itse vain halusin tosiaan tuoda esille sen seikan, että vaikka normaalissa liikenteessä (käs. 3-7 konetta), homma pysyy käsissä, mutta kun jaksolla on se 20-30 konetta, hommat ei vain toimi enää samalla tavalla, ja ne omat hyväksi oletetut taidot eivät osoittaudukkaan tarpeellisiksi. Itse olen monesti lentänyt tapahtumissa, joissa lennonjohtajan taidot eivät vastaa sitä liikennemäärää, jolloin se pakka menee oikeasti sekaisin, jonka jälkeen kenelläkään ei ole hauskaa.

Toivottavasti pointtini tuli ymmärretyksi, eikä kukaan ottanut tätä millään tavalla henkilökohtaisesti, sillä provoa tämä ei ollut, kunhan halusin jakaa omia kokemuksiani suuremman yleisön kesken.  

Juu ainakin itse Sami ymmärsin ja tiedän mitä tarkoitat, asiaa puhut! On noihin tullut itsekin törmättyä eikä se tosiaan mukavaa ole kun koko pakka menee sekaisin.. Mutta positioita ei tosiaan jaeta säälistä vaan ajatellaan kokonaiskuvan toimivuutta, kuten aina Tarkoitin ainoastaan sitä Villeä lohduttaakseni, että miehitys ei perustu nopeuteen tai huutoäänestykseen. Muuta kokemattomat johtajat eivät voi tehdä kuin treenata entisestään kuten Ville tekee koko ajan kovaa vauhtia.

Mo-jo:
Onko mahdollista, että tapahtuma sijoittuu monelle kentälle? Esim. EFHK EFRO EFKU jne. ? Näin taattaisiin, että ei tule isoja massoja..? No miten vaan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page