Cockpitbilder

(1/4) > >>

charliecdu:
Har funderat på att man kan göra en topic där man lägger bilder som man har tagit när man har vart i olika cockpitar så om ni har några kan man ju lägga upp dom här

jhz94:
Från en flygning mellan EKCH-KSEA och KSEA-EKCH år 2006, samt till ESSA-KEWR-ESSA samt från ett hangarfartyg i New York (USS.Wasp).
En 340's overhead!!!

Även piloter vill ha något att mumsa på under flygning!

Sista bilden: Final till Kastrup.

En liten approachfilm till EKWR:
KEWR Approach (3.6 MB) Alternativt YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=URFdvBvs3TE
En Apachie helikopters cockpit på USS.Wasp:

Och en liten bild från taxning på KEWR till startbanan. Planen framför är en AirTran 717 och om jag inte minns fel en Continental 737.

Ogge:
Några biler från min jumpseat-resa Umeå-Arlanda med SAS sommaren 2007. Planet var en B736.

Plattan i Umeå
[ attachment removed ]

Ställer upp bana 14 via backtrack
[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Det blev bana 08 för landning pga (tack vare?) banarbetet med 19R/01L(?). Kommer in ganska högt och landning blev väldigt hård
[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

SAS570:
koolt, du verkar landa på bana 08 (non strd) på Arlanda enligt bilderna, antar att det var pga av banarbete?

Ogge:

koolt, du verkar landa på bana 08 (non strd) på Arlanda enligt bilderna, antar att det var pga av banarbete?

Jo, jag skrev ju det.  

Det blev bana 08 för landning pga (tack vare?) banarbetet med 19R/01L(?). Kommer in ganska högt och landning blev väldigt hård
[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page