FFS Saab 340 Finnaviation

(1/2) > >>

puijo:
Tuossa kaivelin tiedostoistani esille jo lopettaneen Flightfactory simulations:n eli FFS:n  Saab 340 mallinnoksen ja tulipa mieleen että onko mahdollisesti jossain ja jollain tietoa
onko kyseiseen koneeseen tehty maalausta aikanaan toimineen Finnaviationin väreissä ? En itse ainakaan löytänyt että olisi...Avsim:stä löytyi kyllä ai saabille kyseinen maalaus.
Tuossa olisi tietysti jollekki taidokkaalle maalarille ihan kiva projekti...Itse tekisin ja maalaisin mutta ei hirveemmin ole tuohon taitoa...ainakaan vielä. Joten aivan vihjeeksi vain. 

Paintkit löytyy kyllä itselläni jos joku nyt vaikka sattui kiinnostumaan...heh  . Niin ja siis mitä konetta / maalausta tarkoitin niin alla linkki kuvaan oikeasta koneesta.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=49880

MikaelT:
Jos sinulta liikenee tuo paintkitti jakaa yhtä omaa projetkita varten, niin voisitko meilata sen minulle osoitteeseen mikael.tynkkynen@gmail.com.

Tuo Finnaviationin peräsim on senverran monimutkainen, että en aloittelijana rupea sitä tahkoamaan, mutta ehkäpä joskus...

puijo:
Tuo pyrstön maalaus on tosiaan erikoinen joka varmaan vaatii enemmän paneutumista ja taitoa sen työstämiseen.

mmniemi:
n. puoli tuntia

[ Attachment not found - or removed ]

Sama psd:nä vähän isompana Photoshopin layereina (rasteroitu):

Finnaviation tail PSD

Saa vapaasti jatkojalostaa ja käyttää hyväksi...

MikaelT:
No onhan se helppoa kun osaa!

Navigation

Up one level

Next page