IVAO ongelmia.

(1/47) > >>

kapteeni.kapanen:
Moro. Tarvitsisin apua yhden asian takia, Kun olen asentanu IVaP:in niin kun avaan MTL installerin niin painan siitä FULL INSTALLER (recommended) nii se sanoo näin ''Unable to find Flight Simulator - please check your IVAP installion'' kun menen siihe IVAP hommaan ja siellä on se Patch ruutu en voi kirjottaa siihen mitään  Undecided ja olen kokeillun asentaa IVAP:in FS2004 kansioon Ja kaikkea... Voisiko joku auttaa?

Jaketus:

Moro. Tarvitsisin apua yhden asian takia, Kun olen asentanu IVaP:in niin kun avaan MTL installerin niin painan siitä FULL INSTALLER (recommended) nii se sanoo näin ''Unable to find Flight Simulator - please check your IVAP installion'' kun menen siihe IVAP hommaan ja siellä on se Patch ruutu en voi kirjottaa siihen mitään  Undecided ja olen kokeillun asentaa IVAP:in FS2004 kansioon Ja kaikkea... Voisiko joku auttaa?

Onko FS joku ripattu? Backup tai ware? Eli siis oletko asentanut simun siihen koneeseen vai vaan kopioinut kaikki tiedostot (kopioimatta rekisteriä)?

kapteeni.kapanen:
Se on ihan ostettu kaupasta

kenkku:
Onko koneelle asennettu FSX tai sen demo? Se saattaa rikkoa FS2004:n rekisterimerkinnät, kokeile tätä.

kapteeni.kapanen:
Kiitos todella paljon! Se toimi

Navigation

Up one level

Next page