IVAO ongelmia.

<< < (5/47) > >>

Assiini:

Itsellänikin viime aikoina ollut probleemaa, Ivap ei sitten millään anna TAFeja  Onko jollakulla jokin servu tiedossa, mikä ne antaisi?

Jos siellä on sääserveri nurin niin se on nurin.. On tosiaan koko IvAp ollut viimeisen kuukauden todella onneton kapistus Lähes joka lennolla jotain ongelmaa ja jos taivaalla on vähänkin enemmän liikennettä niin ongelmia tulee. Tänään viimeksi IvAp jätti yhteyteni päälle laskeutumisen jälkeen melkein kuudeksi tunniksi.

Mutta suottapa näistä täällä kotimaisella kielellä marisee. Pitänee vissiin lähetellä IVAO:n omalle foorumille postia.

Assiini:
Tuota, aika kovia tuulia tarjoilee ST. Martenille tällä hetkellä TNCM 101300Z 090125KT 9999 FEW018 SCT040 27/20 Q1017 IVAP Tuskin pitänee faktaa jonen mistäkän saisi oikeat metarit?

EDIT: Kuulemma oikea hurrikaani on MAartenissa, taitanee mennä varakentälle tämä lento

stobed:
Eilen tuli eteen ongelma, että Ivaossa ei muut koneet näkyneet. Ivap TCAS näytti koneet, mutta simussa ei näkynyt yhden yhtä konetta. Missähän mahdollisesti vika? Aiemmin koneet kyllä näkyivät. Olen tässä välissä asennellut WOAI paketteja, jotta vatsim -verkossa näkyisi oikeanlaisia koneita.

macklin:

Eilen tuli eteen ongelma, että Ivaossa ei muut koneet näkyneet. Ivap TCAS näytti koneet, mutta simussa ei näkynyt yhden yhtä konetta. Missähän mahdollisesti vika? Aiemmin koneet kyllä näkyivät. Olen tässä välissä asennellut WOAI paketteja, jotta vatsim -verkossa näkyisi oikeanlaisia koneita.

Moro!
Ei WOIA koneilla ole mitään tekoa IVAO:n ja Vatsim:n koneiden kanssa. Vaitsim:ssa SB:n koneet näkyvät ja Ivap:ssa MTL-koneet. Eli kun kytkeydyt jompaan kumpaan verkkoon niin normaalit AI koneet eivät näy. Eli lukaise ohjeita tarkemmin siellä kyllä neuvotaan.

jukka

MikaelT:

Tuliko sinulle mitään varoitusta/virheilmoitusta yhdistettäessä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page