WWII Online 1.29

(1/5) > >>

W3ntti:
Tuossa syksyllä juttelin Stoken kanssa ja ajattelin kirjoitella hieman tuosta WWII Onlinesta yleensäkin ja tulevasta 1.29 päivityksestä.

1.29 patch on ns. Kiina päivitys, joku ilmeisesti entinen pelaaja on pistämässä WWII Online - serverin pystyyn Kiinan maalle. Eli rotat toimittaa softan ja saavat sitten mahdollisesti provikkaa ja näin pois päin.
Ehkä parasta tässä on se että vihdoin ja viimein on peliin tulossa kunnon tutoriaali. Kun peli on niin hankala omaksuttava uusille pelaajille niin tällainen tutoriaali auttaa huomattavasti. Se käsittää alkuun ainakin yleisiä asioita ja maasodassa tarvittavat perustoiminnot. Ilmapuolelle tulee sitten myöhemmin.

Pelin ulkonäkö paranee pikkuhiljaa kun rakennuksia ja yksiköitä päivitellään, uusi grafiikkaengine on näillä näkymin tulossa alkuvuodesta 2009.

1.29 Uusi rauniomalli.

1.29:ssä tulee myös muutama uusi kone. Sakuille bf-109e1 ja briteille Spit Mk.1b.

1.29 Yaw fix.

WWII Onlinea pitkään vaivannut ns. Yaw-bugi on nyt poistumassa. Käytännössä tämä on tarkoittanut sitä että koneet tippuvat taivaalta ennalta-arvaamattomasti, esim. pieni rudderin liikakäyttö väärässä kohtaa aiheutti tämän ns. flopin. 09-sarja, 110 ja p39 ovat perinteisesti "kärsineet" tästä pahiten. Käytän heittomerkkejä sen takia koska suurin osa kokeneista mersukuskeista arvostaa nykyistä rudderia kun ovat sitä oppineet käyttämään.

Kuitenkin betasta on sellaista palautetta tullut että fixin jälkeen rudderit on nyt tavallaan hitaita. Toisissa koneissa kuulemma toimii paremmin ja toisissa ei. Itse kävin muutaman kerran kokeilemassa ja ei aiheuttanut minulle sen suurempia tunteita. Uusia pelaajia luultavasti auttaa mukavasti, se on ainakin positiivista.

Siinäpä nyt jotain juttua tulevasta päivityksestä. Tietysti kyseessä on erityyppinen peli kuin IL2, mutta pelinä kuitenkin varsin mahtava. Yksi serveri, toimintaa enemmän ja vähemmän 24/7 riippuen timezoneista. Maasota on kokeilemisen arvoinen juttu jos ei ilmasodan heikkouksista pääse yli eikä ympäri.

Jos kiinnostaa kokeilla niin ehkä kannattaa odotella hieman tuota 1.29 julkaisua. Nimenomaan sen takia koska tulee tutoriaali joka auttaa ymmärtämään perusasiat (ja minähän auttelen tietty no problem). Tällä hetkellä livellä pyörii "käännetty" kartta eli axis tulee lännestä ja toisinpäin. Populaatio on varmaan huomattavasti parempi serverillä patchin jälkeen.

Suomiyhteisö on aika pitkälti edelleen keskittynyt axis puolelle ja kanava on pelissä edelleen 94.

GOPHURIN mietteitä 1.29:stä.

http://www.battlegroundeurope.com/index.php/component/content/article/10-production-notes/715-129-open-test-coming

S!

Rutilus:
S!

Kiitoksia infosta. Eilen mietittiinkin jo accountin tekoa.

Täytyy ottaa asioikseen ainakin kokeilla kunhan tuo päivitys tulee valmiiksi. Tuossahan juurikin tuo monipuolisuus on valttia, taistella ilmassa tai maassa ja merilläkin vissiinkin. Toisekseen odottelen mieluusti kunnon tutoriaalia ennen kuin lähden soheltamaan täytenä noobina

ckur:
Mites tuossa noin niinkuin yleensä on ne vaikeusasetukset? Tarkoitan sitä että yleensä lentelen sellaisilla servuilla missä ne ovat "tapissa" eli ei koneiden ikoneja, GPS:ää ym. helpotuksia. Jos ikonit ym ovat päällä niin on aika vaikea päästä yllättämään ketään ja ainakin 1/2 pudotuksista on sellaisia ettei vihulla ole aavistusta mitä tapahtui. Oltiin pari-kolme vuotta sitten urban blitzissä (siis 3 illu lentäjää) ja porukat (warbird ja ww2 online porukat) ihmetteli että miten te Illu lentäjät löydätte vihollisia tuolta ilman tutkaa ja ikoneita? Noo, pidetään silmät auki ja käännellään päätä...

-CH-

Pihi:
CH, mä olen jotenkin ymmärtänyt, että sä löydät niitä vihuja aika harvoin nykyään ja kuulemma suurin aika menee kun huollat  sitä konettas.....

ckur:

CH, mä olen jotenkin ymmärtänyt, että sä löydät niitä vihuja aika harvoin nykyään ja kuulemma suurin aika menee kun huollat  sitä konettas.....

Tjaa, riippuu mistä vihuista puhuu  Ei kai sitä sovi olla sun maalitauluna jatkuvasti...

Aika ei mee vielä konetta huoltaessa, vaan rakentaessa...

http://www.kolumbus.fi/nina_ch.kurkio/polkukone/index.html

Tjaa, niitä kerhon purjekoneita tulee kyllä käytyä huoltamassa, joten menee sitä aikaa siihenkin.

Että tälläistä

-CH-

Navigation

Up one level

Next page