December Rally 2008

<< < (2/4) > >>

juhis:

Olikos ketään muu EIDW-EHAM välillä kuin meikäläinen? Koneita oli todella mukavasti ja ensi tiistaina EFHK:lle on odotettavissa kunnon ruuhkaa kello 23.00-24.00 local time Toivottavasti saadaan kaikki positiot miehitettyä ja toivottavasti löytyy kotimaista edustusta myön lentopuolelta minun lisäksi

Mulla oli tarkoitus osallistua, mutta oli tuo torniharjoittelu. Ens tiistaina sitten on tarkotus lentä Amsterdamista Helsinkiin.

Assiini:

Mulla oli tarkoitus osallistua, mutta oli tuo torniharjoittelu. Ens tiistaina sitten on tarkotus lentä Amsterdamista Helsinkiin.

Passaisko Juho, että lennät rahtia ja nähdään R parkissa? Mikäli tonne helv**** sekamelskaan muuten "treffit" sopii niin unholaan jää yhteislento; on jo saavutus jos Schipholilla löytää itsensä

juhis:

Passaisko Juho, että lennät rahtia ja nähdään R parkissa? Mikäli tonne helv**** sekamelskaan muuten "treffit" sopii niin unholaan jää yhteislento; on jo saavutus jos Schipholilla löytää itsensä

Juu sopiihan se, jos ei tiistaiksi tule mitään muuta.

Starchild:
Schiphol on sen verran mielenkiintoinen, että voisi myös lentää legin. Pitäisiköhän PMDG:n 747 opetella rahtia varten?

Assiini:

Schiphol on sen verran mielenkiintoinen, että voisi myös lentää legin. Pitäisiköhän PMDG:n 747 opetella rahtia varten?

Juu, totta hitossa Messiin vaan Santeri...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page