FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.12.17, 12:26

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  EFHF RW36 ongelma
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: EFHF RW36 ongelma  (Read 323 times)
Rolf Niemi

Date Registered: 14.02.05

EFHF RW36 ongelma
« on: 28.11.08, 23:38 »

Tässä on nyt asenneltu käyttis ja simu vaihteeksi uusiksi. Samalla olen testaillut mahdollisimman vähillä lisäosilla mahdollisia kaatumisia. joita alkuun olikin. Nooh - nyt on muuten hyvin, mutta Malmilla tökkii taas kerran.

Simu on FS9.1 ja asennetut lisäosat:

EFHK 1.5
EFHF 2.01 (kokeiltu eri AF2-tiedostoja ja nyt on käytössä M.Maliniemen tekemä versio)
Helsinki City 3.1
FISD Library
FinnObjects
FinnBuildings
FinnClass
FinnTerrain v1.8
UTterrain

Kun sitten lähden parkista (Parking 2) pikkuhiljaa köröttelemään kohti RW36 (K) tuntuu aivan kuin kulkisi vesillä kohtalaisilla mainingeilla. Sama ilmiö jatkuu, kun lähden kiihdyttämään nousuun ja kestää aina kiitoradan puoleen väliin, kunnes meno sitten muuttuu normaaliksi. Tätä ei ilmene muilla nyt käymilläni kentillä eikä koneella ole mitään vaikutusta asiaan.

Onhan minulla tuon Malmin kanssa ollut ennenkin kaikenlaista, mutta löytyipä vielä yksi lievä harmin aihe Grin Ei siinä muuten mitään, mutta Dornierilla tuolta ei nousta - ei ainakaan minun taidoillani niin, että härveli pysyisi ehjänä.

Ei kellään olisi jonkin sortin ratkaisua ongelmaan? Voisin tietysti siirtyä muille kentille "romuineni" ja jättää Malmin, mutta mutta...

PS.

Default EFHF ei ole mitään ongelmaa.
« Last Edit: 28.11.08, 23:51 by Rolf Niemi »

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1