EFHF ADE (FSX)

(1/3) > >>

valvoja:
Heipparallaa! Oisko tällaiselle tarvetta?

Otin ja asentelin SDK:t, ADEt yms. roippeet ja apinoin maalikenneohjeen karttaliitteestä platan niin lähelle todellista kuin mahdollista.

- Plattaa suurennettu niin lähelle oikeaa kuin mahdollista.
(Halli on maisemassa väärällä paikalla [liian pohjoisessa] ja tästä johtuen platta kokonaisuudessaan on hieman liian pohjoisessa ja lähellä kiitoteitä. Platta on myös tästä syystä joistain kohdista hiemean eri muotoinen kuin oikeassa elämässä. Mutta homma ei haittaa kun sitä ei tiedä, eli unohda juuri lukemasi.)

- Parkkipaikkojen määrä vastaa täysin Malmin maalikenneohjeistuksen karttaliittettä ja sen pitäis olla ihan oikein. Sen sijaan edellä mainitustusta virheestä johtuen paikat eivät ole 100% oikeilla paikoilla. n. 90% kuitenkin on oikein.

- Koneet seisovat suurinpiirtein oikeissa paikoissa. (jos käytät M. Maliniemen Gafin pakettia)

- Platan rullaustiet rakennetu kokonaan uusiksi ja vastaavat real thingiä niin pitkälle kuin tarkoituksenmukaista.

- Rajan platalle lisätty rullaustie. En laittanut sinne paikkoja, mutta totta kai sinne pari-kolme ruutua saa tarvittaessa laitettua.

- Rullaustie M:n varteen rakentelin pienen platan ja kaksi parkkipaikkaa kuvaamaan KILAaa Konekorhosta ja Brandtia.

- HEKO1 poistettu kuten oikeassakin elämässä. Ainoa HEKO:jen virallinen lähtö/laskupaikka on Copterlinen hallin edessä.

- Bensaa saa sieltä mistä pitääkin eikä BF:n koneiden luota aidan vierestä.

Siinähän se tais olla pähkinänkuoressa. ADE-ohjelman fault finder ei löydä filusta vikoja ja pienen intesiivisen testaamisen jälkeen kaikki tuntuu pyörivän ihan hienosti.

[ Attachment not found - or removed ]

Assiini:
Moi Pauli

Hienoa, että teit paremman Malmin FSX:n default on kieltämättä aika onneton.

1) Miksi et muuta hallin paikkaa mikäli se vaikuttaa Platan sijaintiin?
2) Oletko testauttanut maisemaa "uusilla silmillä"?

valvoja:
Quote

Moi Pauli

Hienoa, että teit paremman Malmin FSX:n default on kieltämättä aika onneton.

1) Miksi et muuta hallin paikkaa mikäli se vaikuttaa Platan sijaintiin?
2) Oletko testauttanut maisemaa "uusilla silmillä"?


1) En vain osaa..
2) Mulla on itseni lisäksi vain yksi beta testaaja ja hän on tyytyväinen 

Assiini:
Quote

1) En vain osaa..
2) Mulla on itseni lisäksi vain yksi beta testaaja ja hän on tyytyväinen 


Heh, se yksikin riittää

Mitä hallia tarkoitat noista oransseista neliöistä? Eli suurin osa default rakennuksista ja objekteista on markeerattu tuollaisella oranssilla neliöllä. Siitä ottaa kiinni ja liikuttaa VAROVASTI haluamaansa suuntaan niin saat siirrettyä

valvoja:
Quote

Mitä hallia tarkoitat noista oransseista neliöistä? Eli suurin osa default rakennuksista ja objekteista on markeerattu tuollaisella oranssilla neliöllä. Siitä ottaa kiinni ja liikuttaa VAROVASTI haluamaansa suuntaan niin saat siirrettyä


Juu huomasin kyllä että noita keltaisia neliöitä saa rahattua ympäriinsä ja itse asiassa tornia onkin siirretty piirun verran etelään. Se iso lekohalli vaan ei näy tossa default afcadissa ja siten sitä ei voi tolla ADElla liikutella. Kai se on jotekin default sceneryyn ympätty ja sen muokkamiseen tarvitaan kai suurempia taitoja / toisia ohjelmia?

Navigation

Up one level

Next page