Kuvia Mereltä

(1/10) > >>

Wanhis:
Olen tuossa puuhastellut noiden laivojen kanssa ja ajttelin, että tämmöinen merikuviin keskittynyt kansio voisi olla paikallaan.
Tänne voi laittaa meriaiheisia kuvia, oletpa sitten liikkeellä lentävällä laitteella tai laivalla . . . pelkät simusta napatut maisemakuvatkin voisivat olla kivoja . . .

Minä aloitan tämmöisillä: Tässä majakkahuollon kopterini on juuri lähdössä Yttergrundin majakalta.
[ Attachment not found - or removed ]

Andrea Gail ajelee Vaasan edustalla vesisateessa . . .

Tunnelmia Andrea Gailin kannelta . . . .

Vielä pari kuvaa Venäläisestä raudasta . . . .

peikonen:
Hienot ja erilaiset kuvat, joista tulee Ship Simulator 2008 mieleen...

Ilves:
Tosi mielenkiintoisia kuvia olet taas saanut tähän nähtäväksemme.
Taitaapa olla melkoinen plantteeraaminen niiden kanssa tähän lentosimuun.

Wanhis:

Tosi mielenkiintoisia kuvia olet taas saanut tähän nähtäväksemme.
Taitaapa olla melkoinen plantteeraaminen niiden kanssa tähän lentosimuun.

Kyllähän noiden ajettavien laivojen kanssa helpolla pääsee mutta nuo Ai laivat on jo sitten eri juttu . . . .
Nyt olen polskinut jo viikkotolkulla näiden laivojen kanssa, eikä ne vaan meinaa irrottaa otteestaan . . . .  aukesi niikuin jotenkin uusi ulottuvuus tähän lentosimuun tuolla merellä . . . . mutta eiköhän täältä vielä kuiville päästä . . . tai sitten ei?
Ehkä istun jatkossa vaan täällä saaristossa rantakivellä ja perkaan kaloja ja katson kun muu porukka lentää yli . . . .

Edit: Ota Esa vesitaso ja lennä tänne Valasaarten majakalle syömään savusiikaa . . . .

Ilves:
Älä hullua yllytä!
Mun nerokkuudestani taas tänää uusi esimerkki.
Millähän ihmeen tavalla olen onnistunut loihtimaan letsikoitteni radioista pois numerot?
Totesin, kun yritin säätää korkeudelle, suunnalle j.n.e. arvot. mutta kun radioiden displayt ovat täysin mustat ja elottomat.
Kaikki muut napit kyllä vaikuttaa olevan ihan oikein, Ainakin niihin tulee valot. Asia koskee kaikkia kokeilemiani koneita.
Ai jai kun taas ottaa okulaariin. Niinkuin Int: sanonta kuului 1957 Vk/Kar Pr. Kouvolassa.

Navigation

Up one level

Next page