Suomalaiset vihdoinkin samassa lentoverkossa!

<< < (5/6) > >>

zetair:

Moi

Todella hieno (ja ilmeisen puolueeton) kertomus Mikalta, good job Mukavaa lukea "testiä" kuvien värittämänä..

Kiitos vain antamastasi palautteesta

Aina on haaste lentää pitkiä matkoja (perheeni niistä ei kai juurikaan ole innoissaan) Olisi tietenkin muutakin tehtävää tarjolla

Lentäminen on kuitenkin oma "juttuni", enkä siitä voisi luopua!

FIN2615 taxi to gate 8. FIN2615 taxiin to gate 8 via T....

[ Attachment not found - or removed ]

zetair:
Takastulomatkalla olikin ongelmia

Teneriffan torni tuli paikalle rullauksen aikana, muttei kuullut minua/Enkä minä myöskään häntä. No textillä sitten mentiin. Koitin katsoa missä vika, ja team speak oli pudonnut serveriltä. Sain manuaalisesti takaisin, muttei edelleenkään toiminut (kokeilua Ville Heikkisen kanssa). Lähdin sitten katsomaan missä vielä vikaa, niin FS kilahti sitten siihen ja syystä tai toisesta autosavesta löytyi vain ikivanhoja lentoja

Mitenhän olisi järkevintä testata muita häiriköimättä tuota radioyhteyden toimivuutta? Ei viitsisi lähteä seuraavalle lennolle, ennenkuin toimii. Mikrofoniasetuksista se ei ollut kiinni, ja tangenttikin oli ihan oikein?

T: Mika

Jaketus:

Takastulomatkalla olikin ongelmia

Teneriffan torni tuli paikalle rullauksen aikana, muttei kuullut minua/Enkä minä myöskään häntä. No textillä sitten mentiin. Koitin katsoa missä vika, ja team speak oli pudonnut serveriltä. Sain manuaalisesti takaisin, muttei edelleenkään toiminut (kokeilua Ville Heikkisen kanssa).

Paras tapa saada TS takaisin oikealle kanavalle&servulle on vaihtaa radion taajuus hetkeksi joksikin muuksi, ja sen jälkeen takaisin, tällöin TS yhdistää uudelleen lennonjohtajan taajuuksille.
Jos käytät winukkaan niin jos olet irrottanut/lisännyt äänilaitteita koneeseesi lentojen välillä, voi olla että joudut asettamaan uusiksi TSän asetuksista käyttettävät äänikortit.

Assiini:

Mitenhän olisi järkevintä testata muita häiriköimättä tuota radioyhteyden toimivuutta? Ei viitsisi lähteä seuraavalle lennolle, ennenkuin toimii. Mikrofoniasetuksista se ei ollut kiinni, ja tangenttikin oli ihan oikein?

Moi Mika

Mene vaikka IVAC:n ja kysy Suomessa olevalta lennonjohtajalta siellä chatilla, voitko testata ääntä rauhallisessa välissä. Tämän jlk vaan menet taajuudelle esim. IVAE:n kautta ja kokeilet.

zetair:

Paras tapa saada TS takaisin oikealle kanavalle&servulle on vaihtaa radion taajuus hetkeksi joksikin muuksi, ja sen jälkeen takaisin, tällöin TS yhdistää uudelleen lennonjohtajan taajuuksille.
Jos käytät winukkaan niin jos olet irrottanut/lisännyt äänilaitteita koneeseesi lentojen välillä, voi olla että joudut asettamaan uusiksi TSän asetuksista käyttettävät äänikortit.

Oletusäänilaitetta tulee kyllä vaihdeltua! Näytti silti olevan oikein tuo asetus team speakissa.

[ Attachment not found - or removed ]

Ei kyllä hirveesti viitsisi enempiä ohjelmia asennella (IvAc). Onko täysin "rikollista" mennä koneineen esim. Vantaalle, ja kysäistä siellä l-johtajalta y-viestillä sopisiko "radiotesti"

T: Mika

Navigation

Up one level

Next page

Previous page