FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.11.17, 09:28

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Ketju sekalaisille kuville
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60 Reply Print
Author Topic: Ketju sekalaisille kuville  (Read 322170 times)
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

Re: Ketju sekalaisille kuville
« Reply #320 on: 19.05.10, 19:14 »

Lennonjohtaja valvoo  Grin

[ attachment removed ]

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
rsuomi
Former member
« Reply #321 on: 28.05.10, 05:26 »

Moro!

Olin tekemässä ystävän mökillä kattoremonttia, niin tälläinen koirukka ilmestyi kahvitaukoa pitäessäni. Tunteeko joku minkä rotuinen on kyseinen veijjari?

terv. risto suomi

[ attachment removed / expired ]

Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #322 on: 28.05.10, 07:19 »

Oliskohan toi Tanskalais-Ruotsalainen Pihakoira?

-JukSii-
rsuomi
Former member
« Reply #323 on: 28.05.10, 07:41 »

Oliskohan toi Tanskalais-Ruotsalainen Pihakoira?

Terve!

Saattaappi olla Wink

Hetken aikaa seurasin sen touhuja, aika hauskanen vilperi.

risto
55-HO
Former member
« Reply #324 on: 28.05.10, 20:58 »

Moro!
Tunteeko joku minkä rotuinen on kyseinen veijjari?
terv. risto suomi
Aivan selvästi Jeppe  thmbup  , takavuosina tv-ssäkin esiintynyt OLVI-koira (jackrussellinterrieri)  laugh
Osingoillekko oli tulossa.... Makkaraa meinaan... Cheesy

Risto
Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #325 on: 28.05.10, 21:24 »

Aivan selvästi Jeppe  thmbup 
Niin lähellä, mutta ei kuitenkaan Smiley http://www.youtube.com/watch?v=Qfvv25-z-U4

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
55-HO
Former member
« Reply #326 on: 28.05.10, 21:30 »

Niin lähellä, mutta ei kuitenkaan Smiley http://www.youtube.com/watch?v=Qfvv25-z-U4
Sad ........  No, hauska mainos kuitenkin  thmbup

Risto
Tapio Hiekkalinna

Date Registered: 06.10.09

« Reply #327 on: 29.05.10, 04:00 »

Risto Suomi.
Kuvassasi oleva koira, on mitä melkoisella varmuudella se Jukka Sipilän ehdottama"tanskalainen pihakoira"
Todellakin nätti rotunsa edustaja ja hieno valokuvakin. Näitä on aika vähän jopa näyttelyissäkin.

Tapsa göötanmaalta
rsuomi
Former member
« Reply #328 on: 29.05.10, 06:30 »

Moro!

Epäilin tuota Jukan ehdotusta "huuleksi", mutta toden totta tuollainen rotu on olemassa, kun itse vielä tarkistin.

Kuvaus ulkonäöstä, samoin, kuin luonteesta (Rotumääritelmän mukaan pihakoira on valpas, älykäs, eloisa ja seurallinen) täsmää hyvin.

terv. risto suomi
Toni Heikkinen

Date Registered: 11.11.06

« Reply #329 on: 15.07.10, 08:57 »

Hieman erikoisempi tapa matkustaa.  Grin

Kuvattu Hyrynsalmen S-Marketin pihasta. Nordkapp:ssa oli käyny mutkan ja vissiinki palailemassa Saksaan.

Olympus SP590uz                                                                                                                                                                        
Canon EOS40D, EF-S 18-55mm, EF-S 55-250mm, Sigma 120-400mm

Ultrapilotti.
Ilkka Mäkelä

Date Registered: 02.04.04

« Reply #330 on: 15.07.10, 15:56 »

Iloista 60-lukua muutaman kuvan verran  Cheesy Otetaan 2 suomalaista, 2 norjalaista, 2 tsekkoslovakialaista, 2 jugoslavialaista ja 2 ranskalaista opiskelijaa ja lähdetään pienelle piknikille Schwarzwaldin metsään kesällä 1969. Etsitään sopiva niitty ja asetutaan taloksi. Tunnelman nostattamiseksi nautitaan hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä.

Tunnelman piristämiseksi nautitaan lisää hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä  Wink

Tunnelman piristämiseksi pudotetaan Asahi Pentax vain 2 kertaa vahingossa maahan. Nautitaan lisää hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä  Wink

Tarinan opetus 1: Schwarzwald oli Länsi-Saksassa  Cool

Tarinan opetus 2: japanilaiset 60-luvun kamerat olivat kestävää laatua  Cool Kamera tosin kuoli ja meni kameroiden taivaaseen pudottuaan mereen Mayotte-saaren vesillä vuonna 1977. Mutta se on ihan toinen tarina.

Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #331 on: 16.07.10, 22:55 »

Rotkossa, varsinaisessa laguunissa kelluva kylmälaite efhk:lla. Oli tuolla purkkia, pulloa ja sohvaakin tarjolla jos jotain kiinnostaa. Kalakanta koostuu ahvenista sekä kaalimatopörriäisistä(lue:juhannusturilaisista)Hah oli tylsää taas Grin

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
Cathy Tiainen

Date Registered: 01.02.05

« Reply #332 on: 17.07.10, 11:11 »

Rotkossa, varsinaisessa laguunissa kelluva kylmälaite efhk:lla. Oli tuolla purkkia, pulloa ja sohvaakin tarjolla jos jotain kiinnostaa. Kalakanta koostuu ahvenista sekä kaalimatopörriäisistä(lue:juhannusturilaisista)

Tämä olla mahdollisesti vanha kaivos (ei olla luolaa) ja syvyys 6,5 metriä. Pohjalla olla myös auto, TV, tietokone osia, roskaa, kassakaappi (rosvo rikkonut), polkupyörä etc.

Seinä ja kivissä paljon reikiä. Kaloja en olla nähnyt ja kivien välissä löytää 5-8 cm kokoisia rapuja...

Cathy

Noraneko
Sami Vesala

Date Registered: 05.10.05

« Reply #333 on: 22.07.10, 09:38 »

Joku epämääräinen kuvatus parin vuoden takaa Islannista...  Huh

Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #334 on: 22.07.10, 14:51 »

Tämä olla mahdollisesti vanha kaivos (ei olla luolaa) ja syvyys 6,5 metriä. Pohjalla olla myös auto, TV, tietokone osia, roskaa, kassakaappi (rosvo rikkonut), polkupyörä etc.

Seinä ja kivissä paljon reikiä. Kaloja en olla nähnyt ja kivien välissä löytää 5-8 cm kokoisia rapuja...

Cathy

Siis ethän Cathy tuolla sukeltamassa ole käynyt? Kuulostaa epätoivoiselta Embarrassed

Olen toki itsekin joskus muinoin kaikenmaailman patoaltaissa käynyt sukeltamassa mutta totesin sen melko äkkiä niin tylsäksi puuhaksi että lopetin. Tosin siellä ei ollut edes niitä autonromuja eikä kassakaappeja.......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cathy Tiainen

« Reply #335 on: 23.07.10, 20:15 »

Siis ethän Cathy tuolla sukeltamassa ole käynyt? Kuulostaa epätoivoiselta Embarrassed

Kyllä  Grin ja 2 kpl.  Minä olla "epätoivoinen" Suomen vesi näkyvyys ja yrittää etsiä kirkas vesi......
Aidosti minun ystävä viedä tämä paikka sukeltamaan kun olla sopiva lähellä meidän koti.......

Olen toki itsekin joskus muinoin kaikenmaailman patoaltaissa käynyt sukeltamassa mutta totesin sen melko äkkiä niin tylsäksi puuhaksi että lopetin. Tosin siellä ei ollut edes niitä autonromuja eikä kassakaappeja.......

Grin Minä olla myös Porkkalaniemi tekemässä sukellus ja tämä alue olla huono näkyvyys ja ei löytää edes rapua......

Cathy *-*

Noraneko
Orvo Välilä

« Reply #336 on: 23.07.10, 20:31 »

Kyllä  Grin ja 2 kpl.  Minä olla "epätoivoinen" Suomen vesi näkyvyys ja yrittää etsiä kirkas vesi......
Aidosti minun ystävä viedä tämä paikka sukeltamaan kun olla sopiva lähellä meidän koti.......

Grin Minä olla myös Porkkalaniemi tekemässä sukellus ja tämä alue olla huono näkyvyys ja ei löytää edes rapua......

Cathy *-*

Niinhän  se tietysti on että sitä on käytävä siellä mihin pääsee. Tuossa joku vuosi sitten kaveri yritti houkutella täällä että "lähdetään sukeltamaan". Minä siihen että ei millään jaksais lähteä ajamaan rannikolle asti kun se on ainakin se viis tuntia ajoa.

Kaveri siihen että ei hätää, hän tietää paikan paljon lähempänä, jolloin totesin että järvisukellus on Texasissa jokseenkin turhaa puuhaa kun nähtävää tosiaan ei ole ( tekojärviä kaikki ). Vain eipä ollut järvisukelluskaan kaverin mielessä vaan.... arvaatteko missä?

Olisi pitänyt kuulemma lähteä vanhaan ohjussiiloon sukeltamaan .

Totesimme intressiemme eroavaisuuden ja poistuimme kumpikin omille teillemme  Undecided

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cathy Tiainen

« Reply #337 on: 23.07.10, 20:41 »

Niinhän  se tietysti on että sitä on käytävä siellä mihin pääsee.

Kyllä  Smiley

Olisi pitänyt kuulemma lähteä vanhaan ohjussiiloon sukeltamaan .

Totesimme intressiemme eroavaisuuden ja poistuimme kumpikin omille teillemme  Undecided

Ohjussiilo olla mukava lisäys divelog  Grin

Minä käydä yksi kerta myös sukeltamassa Kuopio kaupunki keskusta alla  Tongue
(Tämä olla vanha "shelter")
Kaikka erikoinen sukellus pitää kokeilla  Wink

Cathy *-^

Noraneko
Orvo Välilä

« Reply #338 on: 23.07.10, 21:00 »

Ohjussiilo olla mukava lisäys divelog  Grin

Minä käydä yksi kerta myös sukeltamassa Kuopio kaupunki keskusta alla  Tongue
(Tämä olla vanha "shelter")
Kaikka erikoinen sukellus pitää kokeilla  Wink

Cathy *-^

No sitten eikun tilaamaan lentoliput HEL-AMS-DFW ja pari-kolme tuntia ajoa länteen, Midlandiin 

http://www.texasdiver.com/tdiver.pl?sites.abilene.valhalla_silo

Vanha Atlas siilo joka on nykyään sukelluskäytössä. Saat sukeltaa minunkin puolestani  Grin

Meikäläinen on sen verran poispilattu aikoinani kun opettelin Filippiineillä sukeltamaan, että jotain nähtävää kyllä täytyisi olla. Ja toisaalta sen verran klaustrofobinen että kovin ahtaisiin paikkoihin en kyllä menisi ( enkä laillisesti PADI Advanced Diver lisenssillä saisikaan ).

Kaikki kunnioitus tokikin niille joilla pää kestää hylky- tai luolasukeltamisen. Meikäläistä ei ole sitä varten tehty  Roll Eyes 

Cathy Tiainen

« Reply #339 on: 23.07.10, 21:58 »

No sitten eikun tilaamaan lentoliput HEL-AMS-DFW ja pari-kolme tuntia ajoa länteen, Midlandiin 

Sinä maksaa lentoliput?  Tongue Grin

http://www.texasdiver.com/tdiver.pl?sites.abilene.valhalla_silo
Vanha Atlas siilo joka on nykyään sukelluskäytössä. Saat sukeltaa minunkin puolestani  Grin

Minä katsoa Sinun linkki ja olla sopiva minulle (Lämpö olla hieman kylmä ilman drysuit Wink)

Tämä kuva mukainen: http://www.texasdiver.com/images/mp-valhalla_1.jpg

Mahdollisesti myös sukeltaa dressing area ?

Meikäläinen on sen verran poispilattu aikoinani kun opettelin Filippiineillä sukeltamaan, että jotain nähtävää kyllä täytyisi olla.

Suomessa olla upeat hylyt  Wink

Ja toisaalta sen verran klaustrofobinen että kovin ahtaisiin paikkoihin en kyllä menisi ( enkä laillisesti PADI Advanced Diver lisenssillä saisikaan ).

"Penetration" sukellus tarvita lisä koulutus ja Sinun koulutus saada sukeltaa vain tämä siilo.....

Kaikki kunnioitus tokikin niille joilla pää kestää hylky- tai luolasukeltamisen. Meikäläistä ei ole sitä varten tehty  Roll Eyes 

Kiitos kohteliaisuus. Onneksi minä olla pieni koko ja easy tehdä "Penetration dive"  Wink ja rakastaa hylkysukellus.....

Cathy the tiny diver ^-^

Noraneko
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1