FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.05.18, 08:51

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Flight simulator x KYSYMYKSIÄ?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Flight simulator x KYSYMYKSIÄ?  (Read 692 times)
Kim Tuominen

Date Registered: 10.12.08

Flight simulator x KYSYMYKSIÄ?
« on: 27.12.08, 10:01 »

kysymykseni liittyy flight simulator x:ään elikkä toivoisin että jokainen joka tämän viestin lukee että vastaisi sen verran minkä tietää ja vaikka vain yhteen kysymykseen. No aloitetaan vaikka tästä kun olen katsonut videoita youtubesta olen nähnyt että kuvakulma on matkustajan näkökulmasta ja että se pyöreä ikkunakin näkyy niin mistä tämän saa? vai onko se vain deluxe-versiossa ja olen myös nähnyt että lentokoneen matkustajien tilassa on päässyt kävelemään tai ainakin kuvakulman on saanut sinne. Seuraava kysymykseni liittyy vapaa lentoon elikkä portille päästyä niin mistä napista saa avattua ruuman ovet ja mistä se tullaan tyhjentämään yritin etsiä sitä mutta en löytänyt mistään. Ja viimeinen kysymys että miten lennonjohtoon voi ottaa yhteyden muuten kuin mennä cockpittiin ja painaa sieltä napista että näyttöön tulee se ikkuna, saako sen jotenkin ihan sieltä virtual cockpitista ilman että näyttöön tulee ikkunaa ja lennonjohtaja kertoo neuvoja.
Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

Re: Flight simulator x KYSYMYKSIÄ?
« Reply #1 on: 27.12.08, 10:14 »

Ruuman ovet aukeaa suurimmassa osassa koneista Ctrl+E+2 näppäinyhdistelmällä.

P.S Tervetuloa foorumille. Wink

"When we left earth it changed our world"
Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #2 on: 27.12.08, 10:23 »

Ovet aukeavat Sift + E +2. matkustajan kuvakulma jossa on ikkuna, riippuu millä lisä-osa lentokoneella lennät. Lennonjohto "ikkunan" saa näkyviin "ö" napista, ja mitään muuta tapaa keskustella lennonjohdon kanssa ei ole. Toivottavasti nämä vastaukset auttoivat. Smiley

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Ville Heikkinen

Date Registered: 09.08.08

« Reply #3 on: 27.12.08, 10:27 »

Minusta Shift+E+2 ? Mutta paina näin : Shift+E irroita. Sitten vasta 2..  Wink

Ja viimeinen kysymys että miten lennonjohtoon voi ottaa yhteyden muuten kuin mennä cockpittiin ja painaa sieltä napista että näyttöön tulee se ikkuna, saako sen jotenkin ihan sieltä virtual cockpitista ilman että näyttöön tulee ikkunaa ja lennonjohtaja kertoo neuvoja.

Käynnistä simu sitten free flight flight plan ja sinne reitti.. Sitten portille ja Ö ja sitten vaan yhteyttä sinne  Grin

No aloitetaan vaikka tästä kun olen katsonut videoita youtubesta olen nähnyt että kuvakulma on matkustajan näkökulmasta ja että se pyöreä ikkunakin näkyy niin mistä tämän saa? vai onko se vain deluxe-versiossa ja olen myös nähnyt että lentokoneen matkustajien tilassa on päässyt kävelemään tai ainakin kuvakulman on saanut sinne.

Minusta ainoastaan lisureissa??

E: Korjatkaa jos olen väärässä

E2: Joo tervetuloa  Christmas smiley

E3: Kim ehtikin jo vähän jelpata  Grin

Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #4 on: 27.12.08, 10:40 »

Hupsista. Blackout...

Olihan se Shift+E+2 sittenkin. Grin

"When we left earth it changed our world"
Kim Tuominen

Date Registered: 10.12.08

« Reply #5 on: 27.12.08, 12:37 »

en olisi uskonut että täällä on näin mukavaa ja rentoa porukkaa... mutta parempi näin  kuin toisinpäin  Smiley
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1