Freeware löytöjä . . .

<< < (65/128) > >>

Wanhis:

On se kumma vehe, ensimmäisen koneen saan käyntiin mutta en toista, pitää lentää yhdellä moottorilla.

Minä sain jo molemmat moottorit käyntiin ilman video-ohjetta. Etenin sen Pdf-ohjeen mukaan. Lähdin koelennolle Seinäjoelta kohti Kauhajokea mutta jotenkin vetäisin ne mustat isot vivut taakse kesken lennon ja molemmat moottorit pysähtyivät!
Eipä oikein innostanut yrittää niitä käyntiin uudelleen ja samalla ohjata kopteria, joten se oli sitten autorotaatio laskeutuminen edessä. Yllättävän hyvin tuo autorotaatio tässä toimii ja ehjänä tultiin jonnekin Kurikan kieppeille pienen joen jäälle.

[ Attachment not found - or removed ]

PerttiLode:
Johtuukohan tuon reistailu siitä että en ole antanut sen autoasentaa sitä vaan otin sen erityiseen  kansioon ja panin sen sitten sinna aircraft kansioon?

Wanhis:

Johtuukohan tuon reistailu siitä että en ole antanut sen autoasentaa sitä vaan otin sen erityiseen  kansioon ja panin sen sitten sinna aircraft kansioon?

Voihan se olla niinkin, kukapa sen osaisi varmasti mennä sanomaan, ainakaan äkkiseltään. Minä asensin sen autoinstallerilla, tässätapauksessa en näe siinä mitään vaaraa, koska Nemmethin koptereissa tulee uninstalleri mukana. Sitäpaitsi minulla on tällähetkellä  tuo Fs9 taas muutenkin niin rajusti kohdellussa kunnossa ettei mikään pelota sen suhteen.

Lentelin äsken onnistuneen testilennon Vaasa - Kruunupyy - Kauhava. Sinne Kauhavalle jätin Sikorskyn pimeänä odottamaan. Paljon on tuossa vielä opeteltavaa. Lennolla meni kaikki melko normaalisti ja varoitusvalopaneeli pysyi ilman punavaloja, ainoastaan jäätymisvaroitus syttyi kun nousin senverran korkealle. Radiosuunnistus ei vielä oikein suju tämän kopterin hieman poikkeavien laitteiden vuoksi, joten siinä on ainakin harjoittelu vielä paikallaan.

fly_boy:
Ei muuta kuin hekokuvasarjaa tulemaan!

PerttiLode:
Olis kysymys sinulle Jari? mitä sinä tykkäät tämän kopterin lento ominaisuuksista, onko vaikeampi kuin monet muut aikaisemmat mitä olet kokeillut ja lentänyt? tarkoitan vain sen käyttäytymistä ilmassa, kysymys johtuu siitä että ruotsin sivulla se oli vaikempi kuin mikään muu kopteri mikä minun mielestä ei stämmaa,

Navigation

Up one level

Next page

Previous page