FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.08.17, 21:34

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Freeware löytöjä . . .
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 33 Reply Print
Author Topic: Freeware löytöjä . . .  (Read 131156 times)
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

Re: Freeware löytöjä . . .
« Reply #40 on: 14.05.09, 05:55 »

Tarkoittaa luultavasti vihjauksena, että laittakaa nyt rohkeasti noille lisureille latauslinkit näkyviin josta ne löytyy helpommin.

Minä en ymmärä vieläkään, (joka sinänsä ei ole lainkaan kummallista).
Onkos tässä jokin kaupallinen taka-ajatus, (jonkun varpaille astiminen) vai mistä tässä on kyse?

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #41 on: 14.05.09, 06:20 »

Minä en ymmärä vieläkään, (joka sinänsä ei ole lainkaan kummallista).
Onkos tässä jokin kaupallinen taka-ajatus, (jonkun varpaille astiminen) vai mistä tässä on kyse?

Ei, vaan siinä oli kyse sarkastisesta huomautuksesta, että kun näistä uusista hienoista löydöistä tässä ketjussa ilmoitellaan, niin olisi suotavaa laittaa mukaan myös (suora) linkki tuotteeseen...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #42 on: 14.05.09, 07:02 »

Ei, vaan siinä oli kyse sarkastisesta huomautuksesta, että kun näistä uusista hienoista löydöistä tässä ketjussa ilmoitellaan, niin olisi suotavaa laittaa mukaan myös (suora) linkki tuotteeseen...

Minulla oli viimeviikolla pussilinen linkkejä mutta ne olivat kaikki vinoja! Heitin ne karkeajätteeseen . . .  Undecided

Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #43 on: 14.05.09, 08:47 »

Minulla oli viimeviikolla pussilinen linkkejä mutta ne olivat kaikki vinoja! Heitin ne karkeajätteeseen . . .  Undecided
Ja sitäpaitsi... Eihän noita jotka vievät avsimiin kannata nyt laittaa kun se rikki.

Antton Rintala

Date Registered: 14.12.05

« Reply #44 on: 14.05.09, 11:27 »

Ja niinkuin todettu, kaikissa edellämainituissa taitaa lukea nimi tai tekijä joiden avulla ne löytää flightsim.com tai simviationista
Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #45 on: 15.05.09, 06:08 »

Lockheed L-1049 Super G Constellation

[ attachment removed / expired ]
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #46 on: 15.05.09, 07:00 »

[ attachment removed / expired ]

Mysig, eller hur?

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #47 on: 15.05.09, 08:21 »

Ja niinkuin todettu, kaikissa edellämainituissa taitaa lukea nimi tai tekijä joiden avulla ne löytää flightsim.com tai simviationista

On niitä muitakin sivustoja, kuin vain nuo kaksi. Ja on lisäosia, joita ei saa, kuin vain jostain tietystä paikasta... Ei siitä linkin laittamisesta mitään haittaakaan ole...

Jari Vanhatupa

« Reply #48 on: 15.05.09, 09:39 »

Tästähän saa hauskan tietokilpailun. Kuka ensimmäisenä pistää tänne linkin tuohon "connieen" niin hän saa käyttää koko toukokuun ajan erittäin arvostettua titteliä: "Mister Freeware" . . . . . Pertti ja Esa eivät tietenkään saa osallistua. Enkä minä!
Smiley

Antton Rintala

« Reply #49 on: 15.05.09, 12:15 »

Aika paha  Tongue

http://www.simviation.com/simviation/index.php?ID=88&page=1000

Suora latauslinkki Connieen jos joku ei viitsi avata edellistä linkkiä: http://www.simviation.com/simviation/download.php?ID=4796
Pertti Lode

« Reply #50 on: 15.05.09, 13:44 »

On niitä muitakin sivustoja, kuin vain nuo kaksi. Ja on lisäosia, joita ei saa, kuin vain jostain tietystä paikasta... Ei siitä linkin laittamisesta mitään haittaakaan ole...

Sieltä mistä minä sen hain, on pannaan julistettu täällä FSN:ssä
Ja sitten vielä että moni näistä mitä olen tänne pannut, en muista mistä olen ne edes hakenut, voivat olla niin vanhoja, mutta olen silti huomannut että jopa FS2002 koneetkin voivat toimia FSX
« Last Edit: 15.05.09, 13:53 by Pertti Lode »
Jari Vanhatupa

« Reply #51 on: 15.05.09, 14:50 »

Onneksi olkoon Antton! Voitit ylivoimaisesti tämän tietokilpailun ! Tuo konehan se näyttää juuri olevan. Nyt saat käyttää koko toukokuun ajan, erittäin arvostettua titteliä: "Mister Freeware" tämän tittelin haltija saa osakseen erityistä ihailua!
 Roll Eyes
Kiitokset Esalle, Pertille sekä Anttonille tämän koneen tuomisesta tietoisuuteemme, tämä nimittäin vaikuttaa todella suurella vaivalla tehdyltä ja kuuluu epäilemättä Freewarekoneiden parhaimmistoon.
Nuo kaksi kuvaa tästä antavat vasta hieman esimakua . . . itse kyllä yllätyin kun tämän asensin . . . Fs9:siin.
Näyttäisi käyvän myös Fsx, ainakin noin pikaisesti readmea katsoessani. Eikös P.Lode lennä Fsx:llä, hän varmaan osaisi valaista asiaa lisää.

Pertti Lode

« Reply #52 on: 15.05.09, 15:16 »

Kyllä se minun kone on FSX:ssä ja  toimii hyvin
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #53 on: 15.05.09, 18:04 »

Hyvä pointti Grin

Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #54 on: 15.05.09, 18:08 »

Eihän se sillon oikeasti ole freeware, jos oikein ymmärsin mitä tarkoitit? Wink

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Pertti Lode

« Reply #55 on: 15.05.09, 21:16 »

No ei se ainakaan mitään maksa.
Pekka Holopainen

« Reply #56 on: 16.05.09, 08:22 »

Minun käsittääkseni FSN:ssa pannaan pannaan muitakin saitteja kuin niitä, jotka panevat halvalla toisten tekemää freewarea tai paywarea myyntiin (ilman lupaa tietenkin). Esimerkiksi vaikkapa niitä, jotka panevat freewarea jakoon ilman lupaa. Eiköhän tässä liene kyse siitä?

Pannaan vaan pannaan, joutaakin panemaan.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Pertti Lode

« Reply #57 on: 16.05.09, 13:52 »

Minun käsittääkseni FSN:ssa pannaan pannaan muitakin saitteja kuin niitä, jotka panevat halvalla toisten tekemää freewarea tai paywarea myyntiin (ilman lupaa tietenkin). Esimerkiksi vaikkapa niitä, jotka panevat freewarea jakoon ilman lupaa. Eiköhän tässä liene kyse siitä?

Pannaan vaan pannaan, joutaakin panemaan.

Pekka

On se vähän (lapsellista) kummaa kun ensin laitetaan se lisäosa nettiin ja jos joku hakee sen sieltä omaan saittiinsa niin heti huudetaan varkaudesta vaikkei se ole myynnisäkään, Esimerkki vain, jos minä laitan lompakon jalkakäytävälle ja menen seuraavana päivänä sen sieltä hakemaan, onko se siellä jäljellä? ei varmaan, mutta toi internetti on kuin jokin pyhä lehmä että siellä ei saa koskea toisten laittamaan tavaraan vaikka on ihan avoimesti siellä saatavissa, eikö noihin ilmaisiin lisureihin voi myös laittaa lukkoja jotka estävät sen käytön jollei sitä ole otettu sieltä hyväksytystä paikasta?
ToniH22
Former member
« Reply #58 on: 16.05.09, 14:12 »

On se vähän (lapsellista) kummaa kun ensin laitetaan se lisäosa nettiin ja jos joku hakee sen sieltä omaan saittiinsa niin heti huudetaan varkaudesta vaikkei se ole myynnisäkään, Esimerkki vain, jos minä laitan lompakon jalkakäytävälle ja menen seuraavana päivänä sen sieltä hakemaan, onko se siellä jäljellä? ei varmaan, mutta toi internetti on kuin jokin pyhä lehmä että siellä ei saa koskea toisten laittamaan tavaraan vaikka on ihan avoimesti siellä saatavissa, eikö noihin ilmaisiin lisureihin voi myös laittaa lukkoja jotka estävät sen käytön jollei sitä ole otettu sieltä hyväksytystä paikasta?

Pertti ymmärsi asian kyllä nyt väärin. Sellaiset simulaattori koneet jotka on freewareja ja laitetaan ilmaiseen jakeluun sivustoille ja nimen omaan ne ladataan ILMAISEKSI.
Ja kun taas haluaa välttää näitä sivustoja jotka ottavat noita ilmaiskoneita yms lisureita jakoon, sinun pitää maksaa sivustolle siitä että pääset lataamaan näitä ilmaisia koneita. Se ei mielestäni ole kovinkaan järkevää, kuten itsekkin olen maisemiani laittanut Avsimiin ja Flightsim comiin, ja ei ole mitään vastaan muitakaan sivustoja jotka antavat ILMAISEKSI ladata minun lisureita, mutta niitä en tue jotka ottavat maksun siitä että saavat ladata ilmaiseksi minun maisemani.

Valitettavasti asia on näin, vaikka kuinka copyrighteja laittelet ja readme tiedostoon sivun nimet jotka EIVÄT saa ottaa näitä jakeluun, kun saavat siitä rahaa....
Pertti Lode

« Reply #59 on: 16.05.09, 14:40 »

Kyllä minä sen olen ymmärtänyt että niitä ei saa ottaa ja edelleen myydä toisten tuotteita, mutta en ole tietänyt että jotkut ottavat maksun että tekijät laittavat tuotteen sinne
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 33 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1