Freeware löytöjä . . .

<< < (117/128) > >>

PerttiLode:
Quote

Latasin tuon Hawkin ja kokeilin sitä FSX:ssä. Lentää ihan kohtuullisen hyvin ja animaatiot (ainakin osa) toimivat. Sen sijaan mittareista valtaosa on liian vanhoja FSX:ään, joka ei kelpuuta niitä. Pahin ongelma on kuomun lasin läpinäkymättömyys. Yritin invertoida siitä alfakanavan, joka joskus auttaa näihin ongelmiin - tuloksetta. 2D-ohjaamosta sitä kuitenkin saattoi ohjastaa. Ulkomalli on paremman näköinen kuin ohjaamo joten AI-koneena sitä ehkä voisi käyttää FSX:ssäkin.

Pekka



Samat sanat, mutta mulla näkyy kuomun läpi  molempien panelien käytössä, kumma kyllä ettei sinulla sitten näy.

pho201:
Quote

Samat sanat, mutta mulla näkyy kuomun läpi  molempien panelien käytössä, kumma kyllä ettei sinulla sitten näy.


FSX:ssä näkyy 2D-panelin läpi (ei kai siinä 2D:ssä näitä näkyvyysongelmia ole koskaan ollutkaan), mutta 3D-näkymässä eli VC:ssä lasi on sisältäpäin sumeana. Ulkoa päin sen läpi kyllä näkyy hyvin. Olisin todella enemmän kuin kiinnostunut tietämään mistä tämä johtuu.

PerttiLode:
Quote

FSX:ssä näkyy 2D-panelin läpi (ei kai siinä 2D:ssä näitä näkyvyysongelmia ole koskaan ollutkaan), mutta 3D-näkymässä eli VC:ssä lasi on sisältäpäin sumeana. Ulkoa päin sen läpi kyllä näkyy hyvin. Olisin todella enemmän kuin kiinnostunut tietämään mistä tämä johtuu.


Katoppas sitä T45C Goshawkia siitä näkee ulos vc niistä muista ei ja tässä on myös ne thumbnailit mitä muissa ei ole, vaikka ei tämä kone ole tämän homman väärtti.

pho201:
Quote

Katoppas sitä T45C Goshawkia siitä näkee ulos vc niistä muista ei ja tässä on myös ne thumbnailit mitä muissa ei ole, vaikka ei tämä kone ole tämän homman väärtti.


Ei noista mikään ainakaan FSX:ään. AI-koneiksi niitä korkeintaan voisi ajatella. Goshawkia jos haluaa, niin Dino Cattaneon (natiivi FSX) kone on todella mainio freeware-koneeksi.

PerttiLode:
Täältä löytyy tälläinen kone Embraer KC 390, jos kiinnostaa.
On niin uusi että ei ole vielä koelennetty.

http://simviation.com/1/search?submit=1&keywords=embraer+kc+390&x=11&y=8





Navigation

Up one level

Next page

Previous page