Author
|
Topic: Freeware löytöjä . . . (Read 187629 times)
|
Jari Vanhatupa
Date Registered: 27.03.08
|
Katsoin, että haa, ilmainen ehkäpä ex-payware kone ja latasin oitis. Sitten hokasinkin, että minullahan on tuo boxed-versiona hyllyssä 
|
|
|
|
Juha Hepokangas
Date Registered: 04.07.01
|
Ellen ole aivan puusilmä, niin kyllä tuo taitaa vaatia ihan koko originaalipaketin. Konfiguraattori, äänet, mittarit ja paneeli puuttuu. Eli pelkkä paintti kyseessä siis.
|
"There's a special place I'd like to fly Right by the moon In the velvet darkness of the sky"
"Why drive a car when you can pilot a Saab?" | 
 |
|
|
|
Pertti Lode
Date Registered: 12.01.03
|
Ellen ole aivan puusilmä, niin kyllä tuo taitaa vaatia ihan koko originaalipaketin. Konfiguraattori, äänet, mittarit ja paneeli puuttuu. Eli pelkkä paintti kyseessä siis.
Se voi olla niin kuin sanot, minulla on ostettu versio asennettu simuun ja kun laitoin tämän siihen omana koneena niin kaikki oli paikoillaan, se haki kait puuttuvat osat simusta. En ole tämmöiseen aikaisemmin törmännyt. Se ei toimi ilman alkuperäistä konetta. Otin pois viestini ettei muut mene samaan lankaan Täältä löytyy ilmanen - http://www.rbdesign.se/armeflyg/ fs2004
|
|
« Last Edit: 12.12.17, 08:32 by Pertti Lode »
|
|
|
|
|
Pertti Lode
|
En viitsi kehrätä uutta lankaa joten kysyn täältä- mistä löytyisi ATR 42-500 tai 72-500 jossa on vc paneeli,? ilmanen tai maksullinen
|
|
« Last Edit: 12.03.18, 17:04 by Pertti Lode »
|
|
|
|
|
|
Pekka Holopainen
Date Registered: 14.12.05
|
En viitsi kehrätä uutta lankaa joten kysyn täältä- mistä löytyisi ATR 42-500 tai 45-500 jossa on vc paneeli,? ilmanen tai maksullinen
Flight1 myy edelleen jo vanhaa ATR 72-500 malliaan. Se on tehty FS2004:lle ja portattu myös FSX:lle. FSX:ssä se ei toimi aivan kuten pitäisi (bugeja joita ei voi korjata tekemättä mallinnusta kokonaan uudelleen). Selaamalla foorumia selvinnee mitä ongelmia siinä on. Hinta on ihan liian korkea laatuun nähden. Pekka
|
"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
|
|
|
Pertti Lode
|
Olen löytänyt joitakin ATR, mutta ovat niin vanhoja että saa olla tyytyväinen jos siellä sisällä on jokinlainen paneeli saatikka vc, saa odottaa jos milvitsin koneesta tulee jonkin rahan arvonen.
|
|
|
|
Pertti Lode
|
|
|
« Last Edit: 14.03.18, 11:37 by Pertti Lode »
|
|
|
|
|
Jari Vanhatupa
|
Varsin jyhkeän näköinen ilmestys kieltämättä 
|
|
|
|
Tapio Ehder
Date Registered: 10.09.16
|
|
HP h8-1111sc Intel(R) Core (TM) i5-2320 CPU@3.00 GHz, Muisti (RAM): 8,00 Gt Nvidia GT530
|
|
|
Jari Vanhatupa
|
Fs-2004:sen käyttäjille on tullut pari uutta mielenkiintoista lentokenttä-sceneryä: Kittilä ja Kuusamo- Avsimistä kävin lataamassa  Kuvakin olisi mutta tänne ei näköjään enää onnistu kuvan lähetys vanhojen speksien mukaan, mikä lie on muuttunut?
|
|
|
|
Pekka Holopainen
|
Kas Jari! Eipä ole sinua aikoihin näkynyt tällä foorumilla. Tervetuloa takaisin!
Et ole ainut, joka tämän vanhan foorumisoftan toiminnasta valittaa. Sama ongelma on meillä muillakin (vaikka softaan tuskin on tehty muutoksia - ehkä juuri siksi se ei enää toimi). Taitaa vedellä viimeisiään tämä ohjelmisto. En tosin tiedä mikä siinä tarkasti ottaen on vialla. Tiedoston (kuvat, jne.) pitää lähettää vähintään kaksi kertaa ennen kuin ne ilmestyvät tänne. Samoin toisinaan sivuilla reload-painiketta pitää painaa useammankin kerran ennen kuin koko sivun saa luettua (näin ainakin minulla).
t. Pekka
|
"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
|
|
|
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Date Registered: 14.02.02
|
Kas Jari! Eipä ole sinua aikoihin näkynyt tällä foorumilla. Tervetuloa takaisin!
Et ole ainut, joka tämän vanhan foorumisoftan toiminnasta valittaa. Sama ongelma on meillä muillakin (vaikka softaan tuskin on tehty muutoksia - ehkä juuri siksi se ei enää toimi). Taitaa vedellä viimeisiään tämä ohjelmisto. En tosin tiedä mikä siinä tarkasti ottaen on vialla. Tiedoston (kuvat, jne.) pitää lähettää vähintään kaksi kertaa ennen kuin ne ilmestyvät tänne. Samoin toisinaan sivuilla reload-painiketta pitää painaa useammankin kerran ennen kuin koko sivun saa luettua (näin ainakin minulla).
t. Pekka
Jos lähettää useampia kuvia, niin on paras laittaa se ensimmäinen kuva ensimmäisellä kerralla, joka ei siis tule näkyviin. Sen jälkeen editoida postia ja ladata samalla kaikki muutkin. Kaikkea ei tarvitse lähettää kahteen kertaan.  Edelleenkin Pekan ongelmaa ei ole ainakaan minulla näkynyt, foorumi toimii kuvalähetys pois lukien ihan samoin kuin aina ennenkin.
|
'Don't panic'
|
|
|
Jari Vanhatupa
|
 Okei kiitos Tatu ja Pekalle kiitokset tervetulotoivotuksesta! Aika vähän olen simulla nyt ajellut kun on ollut musiikkipuolella kaikenlaista säpinää. Samanlainen tilanne minulla edelleen, eli Fs-2004 seen olen jämähtänyt eikä "kasvu-suunnitelmia" ole  Edit: Oletko Tatu muuten törmännyt tässä vuosien varrella niihin Korg M-1 manuaaleihin ym härpäkkeisiin? Maksan vaivanpalkkaa jos lähetät 
|
|
« Last Edit: 11.02.19, 12:19 by Jari Vanhatupa »
|
|
|
|
|
Pekka Holopainen
|
... Edelleenkin Pekan ongelmaa ei ole ainakaan minulla näkynyt, foorumi toimii kuvalähetys pois lukien ihan samoin kuin aina ennenkin.
Joo, kerroit tuon kuvien lähetysniksin jo joskus aiemminkin. Kiitos siitä. Minä vain en juuri kuvia tänne lähettele. Pari muutakin on maininnut kohdanneensa saman sivujen lukuongelman, mutta en enää muista ketkä. Toisinaan menee päiviä, että kaikki toimii kuten pitää, mutta sitten taas jonain päivänä tökkii tämä sivujen (itselle)lataus tosi pahasti. En tiedä onko syy purkkisoftassa, -raudassa vai täällä minun päässäni (siis tietämyskoneessa ;-). Missään muualla en ole moiseen törmännyt. Pekka
|
|
« Last Edit: 11.02.19, 14:48 by Pekka Holopainen »
|
|
|
|
|
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Date Registered: 14.02.02
|
|
'Don't panic'
|
|
|