UTX Europe test över Östersund

(1/4) > >>

FSsweden:
Här kommer några bilder över hemma stan (Östersund) från en liten test tur efter installation av Ultimate Terrain X Europe.
Blev riktig nöjd med resultatet, trodde först de aldrig skulle vara så värst flygbart men tycker mig känna att de känns bättre optimerat än FSX standard i alla fall, allt känns flyta på mycket bättre och att de ser grymt snyggare ut gör ju inte saken dåligare precis.

Njut av Jämtland nu 

Rondellen uppe vid "lillänge"

Ser ut att vara Ope sjön frusen!

Final Optand

Plattan på fd F4 (tyckte de var lite väl lite hus så kollade inställningarna och vips dök dom upp)

Kom på efter dessa bilder att man inte hade dragit upp grafikinställningarna i fsx som jag brukar ha så tog en extra sväng för att se om de blev bättre över stan och de gjorde det 

Frösö bron

Behövde få röra på mig lite

Frösön och flygplatsen

Som de syns så har mörkret kommit in mer sedan man startade första gången, vy över stan

Dock var storsjön ej frusen men såg någon inställning i UTX för vinter så skall testa de nästa gång

Kort final bana 30 på frösön

.. en studs för landning bana 12 lite senare

Höger varv bana 12

.. kortis

snö sprut? jag såg ingen snö på taxibanan men men

Dags att göra kväll här fast ljuset var så underbart så väntade en mycket kall bil denna dag när tempen låg mellan -17/-20*C ute.
Bara nästan som man får ta och fixa till ESNZ och Optand så de blir roligare att flyga dock har jag ingen ork eller tid (förutom nu när man är hemma på ledighet) att göra de själv men men..

Hoppas ni inte tyckte de blev för många bilder men valde ut några så blev de som det blev 

Edit: bilderna är tagna direkt från FSX utan redigering i photoshop mer än förminskning för forumet.

/Philip Nordlander,

fredde_fredde:
Väldigt snygga bilder!

/F

FSsweden:
Tackar.. det är svårt att slita sig från att flyga när man kanske skall fixa till hemstaden sin så de blir lite mer "hemma" 

/Philip Nordlander,

Karl:
Fina bilder, skön stämning, REX(jag ser rätt va?) är väl ett måste då
Blir nog ett köp av UTX Europe också, det ser riktigt fint ut
Får jag fråga var du fick den repainten, har hittat många men inte den?
//Karl

FSsweden:

Fina bilder, skön stämning, REX(jag ser rätt va?) är väl ett måste då
Blir nog ett köp av UTX Europe också, det ser riktigt fint ut
Får jag fråga var du fick den repainten, har hittat många men inte den?
//Karl

Stämmer bra de, REX och sibwings Saab Safir, Niklas Kulls målning för KVD. Den finns inte att ladda ner vad jag vet.

/Philip Nordlander,

Navigation

Up one level

Next page