TUI LPFR-ESSA en liten historia :P

(1/3) > >>

Adam:
Kapten Adam och Styramn Kurt och kabin chef Anna önskar er välkommna om bord på Tuiflynordic flygnig till Stockholm och Arlanda , Vi kommer snart starta väderet idag är perfekt för flygnig. vi kommer starta från bana 28 och sen göra en skarp höger sväng och sätta kurs mot Stockholm. Vi kommer flyga över Spanien, Frankrike, Engelska kanalen Belgien över amsterdam mot Danmark och sen i Sverige. Dagens flyg tid är beräknas bli 3 timmar och 40 min. vi som jobbar om bord önskar er en trevlig flygnig med oss på Tuifly Nordic.

Bording complet start and puch is app

Då börjar vi taxnigen mot bana 28

Line upp

Airborn

Svänger höger mot första punkten

Och nu stiger vi fort mot Fl370 som blir våran cruse

Ligger på FL370 serveringen har börjat dagens film ombord är Wall.E och mamma mia och till lunch blir det kyling ris och sötsur sås

Bild från copiten pss 757-200

Snart dags för decend ligger utan för sverige nu

Nu är vi på väg ner kabinen är klar flyger över västerås och mot masten ARS

Ja då mina damer och herrar  landar om ca 20 min vädret på arlanda idag är soligt och -6 och månligt vi kommer landa på bana 26

End est ILS RWY26 cler to land

Innan vi sätter tog nån denna från marken.

Landat

Ja då var vi tillbaks till Stockholm och Arlanda vi kommer att taxa till stand 10. Vi som jobbat här fram hoppas ni haft en bra flygtur med oss på TuiFly Nordic

Så hoppas det blev någorlunda palnet är pss 757-200 och det flögs på Vatsim senaryt hitta jag på Avsim. komentera så jag vet vad jag kan förbättra
///Adam

Ice Cube:
Lite avsaknad av anitaliasing men annars vare fint! Fina molntussar.

Adam:
Va jag fattar inte vad du menar   

Ice Cube:
Om du tittar på sista bilden t ex. På vingarna är det liksom taggigt. Har man på antialiasing i grafikinställningarna så minskar du dessa taggar. Hoppas jag förklarade någorlunda bra.

Adam:
A då e jag med hehe flyger på en laptop förtillfället och kan inte ha så höga instälnigar 

Navigation

Up one level

Next page